המשקפות של ארנה שיתאימו בדיוק בשבילכם

מתלבטים באיזו משקפת לבחור לאימוני השחייה והמשחים שלכם? בחרנו עבורכם הפעם שתי משקפות איכותיות והכנו סקירה שתסביר את היתרונות שלהן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משקפת מדגם THE ONE של ארנה | צילום: יח"צ ארנה

מתלבטים באיזו משקפת לבחור לאימוני השחייה והמשחים שלכם? רבים מהשחיינים הנמצאים בתחילת דרכם (וגם שחיינים מתקדמים) בוחנים ובודקים איזו משקפת הכי נוחה להם ותמלא אחר המטרות שלהם. בחרנו עבורכם הפעם שתי משקפות איכותיות של המותג ארנה והכנו סקירה שתסביר את היתרונות שלהן.

משקפת THE ONE

כידוע, לכל אחד יש צורת פנים ואף שונה, ולכן עיצוב משקפת שיכולה להתאים לכל אחד היא לא משימה קלה. בארנה, ביצעו מחקר ארוך סביב צורות הפנים השונות והגיעו לאיכות וטכנולוגיה מושלמת. במלים אחרות, טכנולוגיה זו מורכבת מצורה מיוחדת של האטם המסוגלת להתאים לכולם ולהבטיח חוויה חסינת מים בזמן השחייה.

משקפת THE ONE | צילום: יח"צ ארנה

המשקפת יציבה הודות לרצועה המפוצלת שלה מאחור וקל מאוד להתאים אותה, רק צריך למשוך את הזרוע הרופפת על הרצועה כדי להדק אותה וללחוץ על שני הכפתורים כדי לשחרר. עיצוב חלק ועדין מאוד, עם מבנה אחד לכל המשקפת. מזכיר את העיצוב של ה-Cobra Ultra, המשקפת המפורסמת המשמשת רבים מהשחיינים התחרותיים ברמה הגבוהה ביותר. מדובר במשקפות השחייה הנמכרות ביותר לשחיינים, אשר נבדקו על אלפי פנים ועוצבו כך שיתאימו לכולם, עם חותמות ה-Orbit-Proof מבוססות על פיזיוגנומיות ומתאימות לרוב פרופילי הפנים.

משקפת COBRATRI

המשקפת האולטימטיבית לטריאתלטים ולשחייה במים פתוחים עם אטם תלת-ממדי להתאמה ונוחות מיטבית וללא זרימת מים בעדשות. מציג כעת את טכנולוגיית האנטי ערפל הטובה ביותר שקיימת, שניתן להפעיל מחדש במחווה פשוטה ועמידה פי 10 ועם עדשות מראה.

משקפת COBRATRI | צילום: יח"צ ארנה

משקפות ה-COBRA מכוונות לשחיינים תחרותיים ואינטנסיביים המחפשים את הטכנולוגיה והביצועים הטובים ביותר. משקפת זו מאומצת על ידי אלופי הבריכה כשהם מגיעים עם עיצוב הידרודינמי ביותר הממזער את כניסת המים ועדשות פנורמיות המבטיחות את זווית הראייה הרחבה ביותר האפשרית. כל משקפי הקוברה מסופקים בטכנולוגיית Swipe, ההגנה האפקטיבית ביותר נגד ערפל שפותחה אי פעם.

העדשות של משקפות ארנה Cobra Swipe עשויות מפוליקרבונט, החומר הקשה ביותר והעמיד ביותר המבטיח בהירות אופטית מעולה ושדה ראייה רחב.

היתרונות של ה-COBRATRI | צילום: יח"צ ארנה

גשר האף של משקפי השחייה המקצועיים Cobra Ultra Swipe ממוקם גבוה יותר במעלה המסגרת כדי לאפשר יותר מקום לאף. ניתן להחלפה וזמין באפשרויות שונות עם 5 התאמות הניתנות להתאמה אישית כדי להפוך אותן לנוחות ככל האפשר עבור המשתמש. המשקפת מציעה התאמה יציבה במיוחד. הצפיפויות השונות של המסגרת וחומר האיטום המיוחד מבטיחים התאמה טובה מהממוצע ונוחות מעולה.


 

תוכן שיווקי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג