המסלול מחכה: מרוץ סביון Sold Out ליום שישי הקרוב

עוד לפני תום ההרשמה, מוצו מספר המקומות שהוקצו על המסלול המהיר לקראת המרוץ שייערך בסוף השבוע. מפות המסלולים המלאים, כל הפרטים שצריך לדעת וגם היעד הבא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ סביון | צילום: באדיבות מועצה מקומית סביון

עם חזרתם של מרוצי הכביש אט אט לפעילות סדירה, נראה שגם הרצות והרצים צמאים להיפגש ולרוץ יחד על המסלולים של ארצנו. אתמול (שלישי), הוכרז כי מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר (ניניו) חי ז"ל Sold Out עוד לפני סופה של ההרשמה.

לכתבות נוספות בנושא:
הלוחם שנפצע בעזה מגיע לרוץ לזכרו של חברו במרוץ סביון ה-14
"ניצחון של שפיות בעולם לא שפוי": אמיר אלפיה מסכם את מרתון ירושלים שלו
מחקר: איך ניתן למנוע ולטפל בכאבי ברך קדמיים אצל רצים?

המשמעות היא שמוצו כל ההרשמות לפי מספר המשתתפים (כ-2,000 רצות ורצים) וכי לא תהיה הרשמה במקום כלל. רק רצות ורצים שנרשמו מראש יוכלו להשתתף במרוץ, הכולל מקצים תחרותיים של 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2 ק"מ, וכן מקצים עממיים ל-2 ק"מ, ל-400 מטר (אפרוחים) ול-100 מטר (קטנטנים). למסלולים המלאים לחצו כאן.

מרוץ סביון | צילום: באדיבות מועצה מקומית סביון

היעד הבא, הן עבור רצות ורצים שלא הספיקו להירשם, והן עבור אלו שמחפשים מרוצים נוספים, הוא מרוץ חדרה 2024, שייערך ב-26 באפריל בחול המועד פסח. גם מסלול זה מוכר ומדוד עם תו תקן של איגוד האתלטיקה, ונחשב כמהיר במיוחד, בשל תוואי השטח השטוח והמעבר על הכביש המהיר. לפרטים נוספים ולהרשמה למרוץ חדרה לחצו כאן.

כזכור, מרוץ סביון היה אמור להיערך במקור ב-16 בפברואר, אולם בשל מזג אוויר סוער באותו היום נדחה ל-15 במרץ. לרצים בסביון צפוי הפנינג של ספורט, בריאות וכושר, הכולל את אחד המסלולים המהירים והאיכותיים בישראל. יחכה לרצים גם אקספו יוקרתי ממנו יוכלו ליהנות לפני ואחרי הריצה. הזינוק יתבצע ממתחם החנייה ברחוב גן השקמים, שם גם יוצב קו הסיום (יש להקדים הגעתכם שכן הכניסות ליישוב נסגרות החל מהשעה 6:20).

מרוץ סביון | צילום: מועצה מקומית סביון

המרוץ מוקדש לזכרו של עומר (ניניו) חי ז"ל, לוחם מגלן בן הישוב שנפל בחאן יונס בזמן פעילות מבצעית לאיתור מנהרות במבצע "צוק איתן". משפחתו של עומר מספרת כי הריצה היוותה עבורו אתגר ושמחה כאחד. כבר בילדותו השתתף בתחרויות ריצה מטעם בית הספר ובהמשך ייצג את היחידה בתחרויות צה"ל. בזמן שירותו, בבסיס או בסופי השבוע הקצרים בבית, אהב לצאת לריצה ונהג לצרף אליו את חבריו. ולכן מתוך האהבה, הגעגוע הכאב והזיכרון, הונצח עומר במרוץ סביון (החל ממרוץ סביון ה-7) שמביא אלפי רצים ונקרא "רצים וזוכרים"

לפרטים נוספים לקראת המרוץ לחצו כאן 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג