המנצחים באליפות ישראל בטריאתלון לשנת 2022

אלו הם אלופי ישראל החדשים בעילית בתחרות שהתקיימה בטריאתלון תל אביב ע"ש אייל וייס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זוארץ עם אשד ולבנון. הנבחרת חסרה לו | צילום: ליאור כהן

יום חם ושרבי היה אתמול (שבת) באליפות ישראל ע"ש אייל וייס שהתקיים בתל אביב. במקצה אליפות ישראל בעילית התחרות התנהלה כשגרה, אך אצל שאר המתחרים בקבוצות הגיל התחרות עברה שינוי ברגע האחרון והפכה לדואתלון הכולל ריצה, רכיבה וריצה ובמרחק האולימפי המתחרים רצו 10 ק"מ, רכבו 40 ק"מ ורצו שוב 5 ק"מ (במקצה הספרינט רצו ורכבו חצי מהמרחקים של האולימפי). מדובר היה כמובן בסוג שונה של תחרות שמי שיש לו יתרון בשחייה, היה צריך להתאים את עצמו כעת למצב החדש והמאתגר.

את התחרות בגברים עילית ניצח איתמר לבנון והוא אלוף ישראל לשנת 2022, לאחר שסיים בזמן של 59:38 דק'. במקום השני הגיע איתמר אשד רק 5 שניות אחריו בזמן של 59:43 דק'. רועי זוארץ, שהוא אלוף ישראל במרחק האולימפי לשנת 2021 בתחרות שהתקיימה בדצמבר באילת, סיים במקום השלישי בזמן של 59:57 דק'. התחרות בין שלישיית הפודיום הייתה מאוד צמודה ודחפה אותם קדימה עד לקו הסיום, כך שבטווח של 19 שניות שלושתם חצו את קו הסיום.

"באתי לתחרות עם מטרה אחת ברורה אחרי שנתיים שאני מסיים במקום השני וזה לנצח", סיכם איתמר לבנון את התחרות שלו, "אני שמח עם איך שהדברים התחברו לי במיוחד עם שחייה טובה שהוציאה אותי ראשון מהמים, רכיבה די סולידית וריצה מהירה שבה דחפתי כל הדרך. עכשיו נכנסים לישורת האחרונה לקראת אליפות אירופה U23 שתתקיים בפולין שבוע הבא".

מנצחים גברים 
1. איתמר לבנון, סיים בזמן של 59:38 דק'

2. איתמר אשד, סיים בזמן של 59:43 דק'

3. רועי זוארץ, סיים בזמן של 59:57 דק'

את התחרות בנשים ניצחה הילה אריאס שחצתה את קו הסיום בזמן של 1:09:09 שע' והיא אלופת ישראל החדשה בעילית לשנת 2022. במקום השני הגיעה יהלי ויתקין שסיימה בזמן של 1:09:50 שע' ואת הפודיום סגרה נועה כהן-ליואי בזמן של 1:09:54 שע'.

מנצחות נשים
1. הילה אריאס, סיימה בזמן של 1:09:09 שע'

2. יהלי ויתקין, סיימה בזמן של 1:09:50 שע'

3. נועה כהן-ליואי, סיימה בזמן של 1:09:54 שע'

כהן (מימין), אריאס, ויתקין. פודיום נשים | צילום: ליאור כהן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

  • אבי ברוש הגיב:

    למתחרי העילית גברים ונשים היתה גם שחייה. השינוי לדואתלון היה לכל שאר המתחרים

    1. עמרי הגיב:

      לפי התוצאות לא היתה שחיה גם בעילית, וגם הריצה היתה כנראה 5 ק"מ לפני הרכיבה, ועוד 5 ק"מ אחריה. אחרת התוצאה של פחות משעה לא תיתכן.
      מסכים עם תגובה למעלה שזו לא טעות סבירה בכתבה כזו בכלל, ובאתר שוונג בפרט.

תגובות סגורות

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג