המי ומי בטריאתלון אקסלנס תל אביב

ביום שבת, ה-27 ביוני, יזנקו בחוף המציצים בתל-אביב החל משעות הבוקר המוקדמות כ- 1500 ספורטאים וספורטאיות. בתחרות מתכוונים להשתתף טראילתטים מצמרת הטבלה בישראל לצד סלבריטאים ואנשי עסקים בכירים. אלכס וולפסון מכין אותנו לאירוע השנה בענף הטריאתלון 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ביום שבת, ה-27 ביוני, יזנקו בחוף המציצים בתל-אביב החל משעות הבוקר המוקדמות כ- 1500 ספורטאים וספורטאיות. בתחרות מתכוונים להשתתף טראילתטים מצמרת הטבלה בישראל לצד סלבריטאים ואנשי עסקים בכירים. אלכס וולפסון מכין אותנו לאירוע השנה בענף הטריאתלון 

מאת:אלכס וולפסון


טריאתלון תל-אביב לזכרו של סא"ל איל וייס מפקד יחידת דובדבן שיתקיים בסופשבוע הוא אחד מארועי הטריאתלון הגדולים בארץ, הן מבחינת משתתפים והן מבחינת איכות ארגון התחרות.

ברור לכולנו שעם שמות ברשימת המשתתפים כמו האחים אלתרמן, עידן סנדק, שי פיפמן, עמית הירש ועוד רבים וחזקים אחרים, צפויה לנו תחרות מרתקת וטקטית, במיוחד במקצה האולימפי, מאחר והתחרות מוגדרת עם דראפטינג, עד לשעה זו לא הוכרז מקצה עילית. כמו כן, במסגרת האירוע ייטלו חלק פעיל בתחרות הרבה פנים מוכרות לציבור הישראלי מעולם התקשורת, הבידור, הספורט וכמובן מעולם העסקים כגון: רוני בירם ספונסר ויו"ר בית ההשקעות אקסלנס נשואה, טל ברק בעלים ומנכ"ל דנשר קוסמטיקה, עופר שכטר כוכב עולה בשמי הטריאתלון, אבי מוטולה מנכ"ל נגב קרמיקה, עמית בהט מנכ"ל ישרוטל רויאל ביץ’, ליאור רביב סמנכ"ל ישרוטל, טייסים ונספחים אוויריים משגרירות ארה"ב ומחיל האוויר הישראלי, וכמובן האחת והיחידה מירב מילר אשת החדשות שמנסה לא לפספס אף תחרות.

בדרך כלל המים מאד רדודים בחוף מציצים, מה שנותן לשחיינים היותר חלשים בינינו את האפשרות לרוץ יותר במים במקום לשחות, אחרי שבועיים של מדוזות "לא צורבות" שאפשר היה לחוש בטריאתלון נתניה מגיעות לחופינו השבוע המדוזות האמתניות, אבל גם הן לא אמורות להוות איום רציני עקב שובר הגלים שממוקם בחוף.

לקח חשוב לתחרות זו הוא לסמן לעצמכם היכן נמצאות האופניים בשטח ההחלפה (בדרך כלל נוח על ידי עצם בולט בשטח), מאחר והריצה מהמים לשטח החלפה כוללת כ- 400 מטר, ולפעמים ההגעה לשטח ההחלפה הצפוף היא בערפול חושים, סימון המקום מומלץ בהחלט (מאחד שחיפש את אופניו בת"א לא פעם).

מסלול האופניים נפרש על דרך נמיר וכולל 3 סיבובים באולימפי עד גלילות ו- 2 בספרינט. מסלול הריצה יוצא לאורך הדק של הנמל אל הגדה הדרומית של הירקון עד גשר נמיר וחזור, 2 סיבובים באולימפי ו- 1 בספרינט. נזכיר שוב פעם שהתחרות היא עם "דראפטינג" (רכיבה לצד ולאחר רוכב אחר לשם "שבירת" התנגדות האוויר חוקית).

תזכורת אחרונה לכל המתחרים בעלי אופני הנג"ש שהרכיבה עם אופניים בתצורה זו לא תתאפשר ויש להגיע עם אופני כביש, כמו כן גם בעלי האירובר הארוך יצטרכו להחליפו בקצר או להורידו לחלוטין וכמו בטריאתלון בנתניה תתקיים בדיקה קפדנית בשטח ההחלפה. בגלל ריבוי המשתתפים בתחרות בת"א לא פעם קרו התנגשויות בין רוכבים, לכן שימו לב ותנהגו בערנות מוגברת במיוחד בזמן פניות ועבודה בפלוטון. נראה אתכם שם!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג