המותג ארנה ממשיך לאמץ את השחיינים האולימפיים אנסטסיה גורבנקו ומתן רודיטי

חברת MGS ספורט טריידינג מאריכה את הסכמי החסות של המותג Arena המתמחה במוצרי ספורט מקצועיים לענף השחייה, לשחיינים האולימפיים אנסטסיה גורבנקו ומתן רודיטי במסע שלהם למשחקים האולימפיים בפריז 2024
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו | צילום: MGS

בשורה מצוינת לשחיינים האולימפיים אנסטסיה גורבנקו ומתן רודיטי במסע שלהם למשחקים האולימפיים בפריז 2024, לאחר שחברת MGS ספורט טריידינג האריכה את הסכמי החסות שלה. החסות, הוארכה עד סוף שנת 2024 וכוללת מתן ציוד ומוצרי המותג ארנה מידי שנה בשווי עשרות אלפי שקלים. המותג ארנה וקבוצת MGS, תומכים רבות בתרבות הספורט בישראל ובענף השחייה המקצועי בפרט. ארנה מאמצת שחיינים רבים בארץ ובעולם, ביניהם שחייניות נבחרת ישראל בשחייה אומנותית, עדן בלכר ושלי בובריצקי, במטרה לקדמם להישגים מעוררי השראה המשפיעים על תרבות הספורט.

השחיינים אנסטסיה גורבנקו ומתן רודיטי, אשר בימים אלה מתאמנים לקראת המשחקים האולימפיים שיערכו בפריז 2024 וישתתפו באליפות אירופה שתערך בחודש הבא, ילבשו את בגדי השחייה הממותגים וישתמשו בציוד המקצועי של ארנה.

השחיינית אנסטסיה גורבנקו היא אלופת עולם במשחה ל-200 מעורב אישי בבריכות קצרות וארוכות ובכך היא השחיינית הישראלית הראשונה שזכתה בתואר עולמי, אלופת אירופה בבריכה קצרות וארוכות, מדליסטית הזהב מהמשחקים האולימפיים לנוער במשחה 200 מטר, היא השיאנית הישראלית ב-9 משחים אישיים והשחיינית האישה הישראלית הראשונה שעלתה לגמר אולימפי בשחייה הישג שנקבע במשחקים האולימפיים טוקיו 2020.

מתן רודיטי מתמחה במשחים למרחקים ארוכים ובשחייה במים פתוחים. הגיע למקום רביעי במשחקים האולימפיים (טוקיו 2020) במשחה מים פתוחים ל-10 ק"מ, הישג השיא של השחייה בישראל, ומקום חמישי באליפות אירופה במשחה ל-10 ק"מ. הוא אלוף ושיאן ישראל במשחה ל-1500 מטר חופשי והיה לשחיין הישראלי הראשון שייצג את ישראל באולימפיאדה במים פתוחים.

שלומית כספי, מנהלת המותג ארנה: "MGS פועלת במשך עשרות שנים בזירות רבות ומגוונות ובשיתוף פועלת מוצלח עם האיגודים, הנבחרות, המועדונים, הספורטאים והחברות המסחריות הגדולות בישראל ואנו גאים לאמץ לאורך השנים את טובי השחיינים בישראל באיגוד השחייה ואת נבחרות ישראל בשחייה, במים פתוחים ובשחייה אמנותית. שיתוף הפעולה עם השחיינים האולימפיים אנסטסיה גורבנקו ומתן רודיטי, הוא מרגש במיוחד מאחר ומדובר בדור העתיד של ענף השחייה התחרותית בישראל, אשר צפויים לייצג את ישראל גם במשחקים האולימפיים פריז 2024. אנו מאמינים שספורט יכול לחולל שינוי אישי ואף שינוי תרבותי וחברתי, ואנו פועלים על הנגשתו לכולם, כגורם משמעותי בפיתוח תרבות הספורט המקצוענית והחובבנית".

מתן רודיטי | צילום: MGS



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג