המדליסטית האולימפית היילי אנדרסון מודאגת ממצב הים בטוקיו

האמריקאית שזכתה במדליית הכסף במשחקי לונדון 2012 מודאגת מחיידקים במים, מהטמפרטורה הגבוהה שלהם ובעיקר מזה שאין תכנית חלופית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מפרץ טוקיו

אחת הפעולות המפתיעות, אך הצפויות שעשו מארגני המשחקים האולימפיים של טוקיו 2020 בשבועות האחרונים היתה להוציא את המרתון האולימפי מטוקיו ולהעביר אותו הרחק משם לספורו, בגלל החשש ממזג אוויר חם שיסכן את בריאותם של הרצים.

לא המקום האידאלי לשחות בו. טוקיו | צילום: pixabay

עוד כתבות בנושא 
מדוע בוטלה השחייה בטריאתלון הקדם פראלימפי בטוקיו?
מתן רודיטי סיים רביעי באליפות אוסטרליה במים פתוחים
צפו: כך נראה משחה גביע הים האדום הבינלאומי

מצד שני, ספורטאי סבולת אחרים שמתחרים בחוץ נותרו מודאגים ממה שיעבור עליהם במשחקי טוקיו 2020 ואחת מהן היא שחיינית המים הפתוחים האמריקאית היילי אנדרסון, שזכתה במדליית הכסף במשחה ל-10 ק"מ במשחקי לונדון 2012. אנדרסון ענתה לאחרונה לשאלות של גולשים באתר האולימפי של NBC והתייחסה בפירוט לשאלה בנודע לתנאי הים לקראת תחרויות המים הפתוחים בטוקיו.

"זה משהו שהתמודדנו אתו בעבר ואנחנו ממשיכים להתמודד אתו", כתבה אנדרסון, "בטוקיו לא מדובר רק באיכות המים אלא גם בטמפרטורת המים, וזה משהו שמסכן אותנו. חוץ מזה גם לא קיימת תכנית חלופית, שזה לא יתכן. זה משהו שאנחנו הספורטאים דיברנו עליו הרבה, אבל מעולם לא קיבלנו תשובות. זה מאוד קשה להגיע למשחקים האולימפיים ולחשוש לביטחוננו בגלל שאני לא בטוחה ש-FINA (התאחדות השחייה הבינלאומית, ד.ב) והוועד האולימפי הבינלאומי מודאגים מהמצב כמונו".

באוגוסט האחרון, שחיינים שהשתתפו בתחרות מבחן בשחייה במים פתוחים באתר האולימפי בטוקיו, כולל המדליסט האולימפי הטוניסאי אוסאמה מלולי, ביקרו בצורה קשה את התנאים לשחייה באתר. "זה היה המשחה החם ביותר שהשתתפתי בו", אמר מלולי והוסיף, "זה התחיל טוב בשני הקילומטרים הראשונים, ואז ממש התייבשתי". בנוסף, השחיינית היפנית יומי קידה התלוננה אז שהמים היו מסריחים.

באוקטובר האחרון היילי אנדרסון החליטה לפרוש ממשחה מים פתוחים בדוחא שבקטאר, במסגרת משחקי החוף הבינלאומיים, בגלל תנאי המים שהטמפרטורה שלהם היתה 30.9 מעלות, ממש על סף הטמפרטורה האפשרית על ידי FINA להתחרות (עד 31 מעלות). פחות מחצי שנה לפני המשחקים האולימפיים, סביר להניח שלמקבלי ההחלטות כדאי להקשיב טוב לשחיינים שיודעים דבר או שניים, בסופו של דבר אף אחד לא רוצה לדמיין בכלל תקלות לא נעימות במימי טוקיו שהפכו למושמצים במיוחד על ידי קהילת השחיינים הבינלאומית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג