הלה עזרן שברה את השיא הישראלי לנוער ב-10 ק"מ

האתלטית הצעירה ניצחה במרוץ אור יהודה עם זמן נהדר של 35:53.38 דקות. שיפור של 45 שניות לשיא הקודם שהיה שייך למאור טיורי מ-2009. בסיום אמרה: "מאושרת, זה אחד היעדים שהצבתי לעצמי". רועי זוארץ ניצח אצל הגברים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הלה עזרן על ראש הפודיום | צילום: ריל טיימינג- ראול.ב

האתלטית הצעירה הלה עזרן רשמה היום (שישי) הישג נהדר, כאשר שברה את השיא הישראלי לנוער (עד גיל 20) בריצה ל-10 ק"מ, עם 35:53.38 דקות. את ההישג קבעה עזרן במסגרת מרוץ אור יהודה, בו גם הגיעה במקום הראשון.

היא רשמה שיפור משמעותי לשיא הקודם, שעמד על 36:38 דקות והיה שייך לאתלטית האולימפית מאור טיורי, אותו קבעה ב-2009. עזרן הקדימה במרוץ את נועה ברקמן, שקבעה 37:33.90 דקות וסיימה במקום השני ואת ליאורה קורן עם 40:24.60 דקות ומקום שלישי.

עזרן סיפרה לשוונג לאחר שבירת השיא: "אני מאושרת על שבירת השיא הלאומי, זה אחד מהיעדים שאני והמאמן שלי יגאל לב הצבנו השנה. אני עובדת קשה, מתאמנת פעמיים ביום, יש לי תמיכה מלאה מהמועדון שלי מכבי תל אביב ומאיגוד האתלטיקה וזו הזדמנות להודות להם. היעד העיקרי שלי העונה הוא קביעת הקריטריון לאליפות אירופה עד גיל 20 שתיערך בירושלים".

במרוץ הגברים מי שניצח היה הטריאתלט רועי זוארץ עם זמן של 31:56.87 דקות. זוארץ, מנצח חצי איש הברזל בישראמן אשתקד, ממשיך להראות את הגיוון האיכותי שלו, לאחר שהשיג לאחרונה ניצחון גם במשחה גביע הים האדום באילת (במשחה ל-4.5 ק"מ). במקום השני סיים רונן גולדשמיט עם 33:06.58 ובמקום השלישי ניב ברם עם 33:18.14 דקות.

לתוצאות המלאות ממרוץ אור יהודה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג