הלה עזרן קבעה את הקריטריון לאליפות אירופה U20 באתלטיקה ושברה שיא לנערות

האתלטית הצעירה קבעה בריצה ל-5,000 מטר באליפות מכבי 17:09.48 דקות והבטיחה את מקומה באליפות שתיערך הקיץ בירושלים, שברה גם את השיא לנערות שהיה שייך למאור טיורי מ-2008
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הלה עזרן | צילום: Maxim Dupliy, באדיבות איגוד האתלטיקה

נציגה שישית לישראל באליפות אירופה עד גיל 20 באתלטיקה, שתיערך בקיץ הקרוב בירושלים. האתלטית הלה עזרן קבעה אמש (ראשון) את הקריטריון המיוחל בריצה ל-5,000 מטר, זאת במסגרת אליפות מכבי שנערכה בהדר יוסף. היא עצרה את השעון על 17:09.48 דקות ועמדה בדיוק בקריטריון הנדרש, שעמד על 17:10 דקות.

בכך, גם שברה עזרן את השיא הישראלי לנערות עד גיל 20 שהיה שייך למרתוניסטית האולימפית מאור טיורי. השיא עמד על 17:49.90 דקות ונקבע ב-2008. עזרן ניסתה כבר העונה פעמיים לרשום את ההישג, באליפות ישראל ב-10,000 מטר ובאליפות ישראל ב-5,000 מטר, והניסיון השלישי צלח.

לכתבות נוספות בנושא:
אסתר רוט שחמורוב מאושפזת וייתכן שתזדקק להשתלת כליה
דיווח: האתלטית טורי בואי הייתה בהריון מתקדם בזמן מותה

העולם שייך לצעירים? מה אפשר ללמוד מליגת היהלום בדוחא
מבולט וג'ונסון עד מקלאפלין ופרייזר-פרייס: האתלטים הגדולים מכולם, חלק 1

עזרן מצטרפת כאמור לחמישה אתלטים שכבר קבעו את הקריטריון לאליפות – נועם ממו, סגן אלוף אירופה U18 בריצה ל-800 מטר, האצניות לינוי לוי ושיר קרניבסקי והקופצים לרוחק עדן סלע ואלעד עדיקה. ההערכה המקצועית היא כי הנבחרת בכחול לבן תכלול בסופו של דבר בין 15 ל-20 ספורטאים. האליפות תיערך בעוד שלושה חודשים בדיוק באצטדיון גבעת רם בירושלים. התחרות, שתתפרש על פני ארבעה ימים בתאריכים 10-7 באוגוסט, תכלול כ-1,100 אתלטים ואתלטיות מ-48 מדינות ברחבי היבשת.

גל לוי, מנכ"ל איגוד האתלטיקה: "אחרי ההצלחה באירוח אליפות אירופה U18 בקיץ הקודם, האיגוד מחכה בקוצר רוח לאירוח אליפות אירופה U20. ההכנות בעיצומן. אני משוכנע שהאירוע יהיה חגיגת אתלטיקה משובחת והזדמנות מצוינת לציבור לראות מקרוב את דור העתיד של האתלטיקה הישראלית והאירופית".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג