דיווח: האתלטית טורי בואי הייתה בהריון מתקדם בזמן מותה

פרטים נוספים מתגלים על מותה הטרגי של האלופה האולימפית בגיל 32 בלבד. לפי שכניה, היא הייתה בחודש השביעי-שמיני להריונה וסבלה מ"חוסר יציבות", דיווחים שמגבירים את החשד כי שמה קץ לחייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טורי בואי על הפודיום בריו | צילום: Agência Brasil Fotografias, Wikimedia

השמועות סביב מותה הטרגי של האתלטית טורי בואי בשבוע שעבר בגיל 32 בלבד ממשיכות להיערם, והיום (ראשון) פורסם ב"דיילי מייל" הבריטי כי האלופה האולימפית ואלופת העולם הייתה בהריון מתקדם בזמן מותה, כך סיפרו שכניה בפלורידה, שגם חשפו את התנהגותה הבלתי יציבה בחודשים האחרונים, מה שמחזק את הסברות על כך ששמה קץ לחייה. עם זאת, טרם התקבל פרסום רשמי לגבי נסיבות מותה.

בתקופה האחרונה של חייה גרה בואי ב"Winter Garden", פרבר קטן ליד אורלנדו, ובעיתון הבריטי שוחחו עם חבריה ושכניה מהאזור. השכנים סיפרו על כמה אירועים לא נעימים בהם הייתה מעורבת בואי וכלל העידו כי "אינה יציבה". אחת השכנות, סיפרה על תקרית בה בואי יצא לרחוב עם סכין בידה, כשהיא צורחת על בן זוגה: "חבר של המשפחה הצליח להרגיע אותה, אבל זה היה מפחיד", סיפרה השכנה.

לכתבות נוספות בנושא:
העולם שייך לצעירים? מה אפשר ללמוד מליגת היהלום בדוחא
מבולט וג'ונסון עד מקלאפלין ופרייזר-פרייס: האתלטים הגדולים מכולם, חלק 1
אבל בעולם האתלטיקה: האלופה האולימפית טורי בואי מתה בגיל 32

מקורות שונים סיפור כי בואי הייתה בחודש השביעי או השמיני להריונה, מה שלא פורסם קודם. אחד השכנים סיפר: "שמענו מהבית שלה לא פעם צרחות וצעקות, וגם מוזיקה חזקה באמצע הלילה. למרות הכל, המוות שלה היה הלם גדול בשבילנו, כי בתקופה האחרונה היה נראה שמצבה משתפר משמעותית. היה נראה שהעובדה שהיא הולכת להיות אמא עושה אותה שמחה יותר".

טורי בואי על הפודיום | צילום: Shutterstock

אחותה, תמרה, רמזה בהספדה ברשתות החברתיות, כי המוות של טורי נגרם מבעיות נפשיות: "לאנשים שמעמידים פנים שהם שמחים, לפעמים יש את הנשמות הכי עצובות, ואנשים שלא צריכים לשכנע את העולם שהם מאושרים הם עם הנשמות הכנות ביותר, כי הם מסופקים במי שהם ולא מנסים להיות מישהו אחר".

לבואי הייתה קריירה ארוכה ומעוטרת כאתלטית. התחרתה בקפיצה לרוחק, ובריצות ל-100 מטר, 200 מטר והייתה חלק מהרביעייה האמריקאית בשליחים ל-4X100 מטר. במשחקים האולימפיים בריו זכתה במדליית הזהב עם רביעיית השליחים, במדליית כסף בריצה ל-100 מטר ובארד ב-200 מטר. כמו כן, היא זכתה בשתי מדליות זהב באליפות העולם ב-2017 בלונדון, בריצה ל-100 מטר ובשליחים, והוסיפה ארד באליפות העולם בבייג'ינג 2015, גם כן בספרינט ל-100 מטר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג