אבל בעולם האתלטיקה: האלופה האולימפית טורי בואי מתה בגיל 32

האתלטית האמריקנית, שזכתה בשלוש מדליות בריו והייתה אלופת העולם ב-100 מטר ב-2017 הלכה לעולמה. דיווחים בעולם כי שמה קץ לחייה. בעבר סיפרה כי היו לה מחשבות אובדניות וכי האתלטיקה הצילה אותה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טורי בואי על הפודיום | צילום: Shutterstock

עולם האתלטיקה הוכה היום (רביעי) בהלם. האתלטית טורי בואי, האלופה האולימפית האמריקאית מריו ופעמיים אלופת העולם, מתה בגיל 32 בלבד. חברת "Icon Management", החברה בה הייתה חתומה בואי, מסרה בהודעה לתקשורת: "אנחנו הרוסים לחלוק את החדשות העצובות שטורי בואי הלכה לעולמה. איבדנו לקוחה, חברה יקרה, בת ואחות".

"טורי הייתה אלופה, מגדלור של אור שזרח באור כה בוהק! אנחנו לגמרי שבורי לב ותפילותינו עם משפחתה וחבריה", נמסר בהצהרה. סיבת המוות לא פורטה בשלב זה, אולם כמה כלי תקשורת בעולם מדווחים כי לפי מקורבים לחברה בה נוהלה היא שמה קץ לחייה.

בראיון שנתנה בשנת 2017 לפני אליפות העולם, חשפה בואי כי בעבר היו לה מחשבות אובדניות, אולם האתלטיקה הצילה את חייה. "הייתי מתה עכשיו. הייתי ברחובות, והסוף שלי היה כשהייתי שמה אקדח לראשי, חשבתי שחיי גמורים. אני זוכרת שבהיתי באקדח, ואמרתי לעצמי 'אוי אלוהים, ככה אני הולכת למות'", כך דבריה בראיון אז, שמקבלים כעת פרשנות שונה לחלוטין.

בואי התחרתה בקפיצה לרוחק, ובריצות ל-100 מטר, 200 מטר והייתה חלק מהרביעייה האמריקאית בשליחים ל-4X100 מטר. במשחקים האולימפיים בריו זכתה במדליית הזהב עם רביעיית השליחים, במדליית כסף בריצה ל-100 מטר ובארד ב-200 מטר. כמו כן, היא זכתה בשתי מדליות זהב באליפות העולם ב-2017 בלונדון, בריצה ל-100 מטר ובשליחים, והוסיפה ארד באליפות העולם בבייג'ינג 2015, גם כן בספרינט ל-100 מטר. בואי לא פרשה מאתלטיקה גם כשתוצאותיה נחלשו מעט והיא אף התחרתה בקיץ האחרון בארה"ב.

אלוף העולם והמדליסט האולימפי נואה ליילס ספד לה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני פשוט לא מאמין לזה. רק שמעתי ממנה שהיא הולכת חזרה הבייתה להיות עם אחותה, ועכשיו זה. זה שובר לי את הלב לשמוע את החדשות, אשמור את המשפחה שלה בתפילותיי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג