הכסף על גורבנקו? לראשונה – הימורים באליפות העולם בשחייה

עדיין לא ברור אם נבחרת ישראל תהיה שם, אבל סוכנות ההימורים האמריקאית Caesars הודיעה כי תאפשר הימורים על זהות המנצחים באליפות שתתקיים בקטאר: "שחייה הוא אחד הענפים הכי טובים והכי מעניינים להימורים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו, תשימו עליה את הכסף? | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

אליפות העולם הקרובה בשחייה זכתה ללא מעט ביקורת: על הסמיכות לאליפות העולם הקודמת, על קיומה רק חצי שנה לפני המשחקים האולימפיים, על המיקום בקטאר וכמובן על ההיעדרות של לא מעט שחייניות ושחיינים בכירים מהאירוע. עם זאת, ישנו חידוש אחד עליו התבשרנו השבוע שיתקיים באליפות – הימורים!

לכתבות נוספות בנושא:
רק 5 נשים ובלי בכירים רבים: ארה"ב פרסמה את הסגל לאליפות העולם בדוחא
טקסים לזכר הנופלים ושיאים רבים נשברו בתחרות הארצית בשחייה
הוכרע: אליפות אירופה בשחייה תתקיים בבלגרד, גם האליפות למאסטרס

הימורים על תחרויות שחייה היו עד היום רק במשחקים האולימפיים, ומעולם לא התקיימו באופן מאורגן וחוקי במסגרת של אליפות עולם. אולם השבוע, הודיעה סוכנות ההימורים Caesars Sportsbook, בין היתר נותנת החסות הרשמית של ה-NFL, כי תאפשר ללקוחותיה להמר על זהות המנצחות והמנצחים בתחרות, כאשר היחסים יפורסמו כמובן בסמוך לאירוע עצמו, שיחל ב-2 בפברואר.

מייקל אנדרו. שווה להמר עליו | צילום: גיא דר

אחד מבכירי חברת ההימורים, אדם פולן, העניק ראיון לאתר חדשות השחייה Swimswam בו סיפר על הנושא: "אני חושב ששחייה הוא אחד הענפים הכי טובים והכי מעניינים לצפייה ולהימורים. ראינו הרבה עניין, הרבה דברים יכולים לקרות, משחים מוכרעים על מאיות שנייה, וזה בהחלט ממריץ את הדם כשמוסיפים לזה גם קצת אקשן".

"כמובן שזה מצריך הרבה זמן למחקר, להכין את המספרים ולעשות עבודה מספיק טובה כדי שנוכל להיות בטוחים ביחסי ההימורים שנפרסם. יש לנו צוותים שעוקבים אחרי כל הענפים האולימפיים, אז הם כבר על זה. אבל זה בהחלט קשה לפעמים כשאתה לא מכיר את כל המשתתפים באירועים הללו. אם עושים את זה רק פעם בארבע שנים, אין לך את הידע הנדרש".

קהל היעד של החברה הוא אמריקאי ברובו, כאשר הימורים על ספורט בצורה זו חוקיים כיום ב-37 מדינות בארה"ב. מה שעשוי לעמוד לחברה לרועץ היא העובדה שנבחרת ארה"ב מגיעה לאירוע בהרכב חסר מאוד, כשרבים מכוכביה הגדולים, דוגמת קייטי לדקי, קיילב דרסל, ראיין מרפי ולילי קינג, ויתרו על השתתפותם ובחרו להתמקדו בהכנות למשחקים האולימפיים.

קיט לדקי. לא תהיה באליפות | צילום: shutterstock

גם מצבה של נבחרת ישראל לקראת האליפות אינו ברור. העובדה כי התחרויות יתקיימו בקטאר, מדינה המממנת באופן פעיל את החמאס ואף נותנת מקלט לבכיריה, מעמידה בספק גדול את ההשתתפות של הנבחרת כחול-לבן ובאיגוד השחייה ממתינים להוראות מהשב"כ בנושא. במקביל, פנו לאיגוד העולמי בבקשה למצוא חלופות לדרכי ההעפלה למשחקים האולימפיים, שכן במשחי השליחים, במים הפתוחים, בשחייה האמנותית ובכדורמים, האליפות הזו היא הדרך היחידה להעפלה לפריז. אז אולי טרם ידוע אם הנבחרת תשתתף, אבל אם כן, אולי תהיה לכם הזדמנות להמר על ניצחון של אנסטסיה גורבנקו ב-200 מעורב אישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג