הכירו את אופני ה-Wilier החדשים של רועי זוארץ בדרך לצ'אלנג' ישראמן

אחד המועמדים הבולטים לניצחון בחצי המרחק באילת עבר תהליך בדרך לבחירה ב-Turbine SLR החדשניות. בעזרת צוות "רוכבים באהבה" נעשו ההתאמות המדויקות, והאופניים הוטסו במיוחד מאיטליה (בשיתוף רוכבים באהבה)
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רועי זוארץ על ה-Willier החדשים | צילום: באדיבות רוכבים באהבה

כל מי שרוכב או רכב בעבר יודע שבחירת אופניים היא דבר חשוב במיוחד שאין להפחית בערכו. האופניים הם הרבה יותר מכלי העבודה של הרוכב, הם חלק ממנו, והבחירה באופניים הנכונים וביצוע ההתאמות המושלמות יכולה להיות ההבדל בין ניצחון לאכזבה.

בצומת כזו בדיוק עמד טריאתלט נבחרת ישראל רועי זוארץ לאחר שהחליט להשתתף בצ'אלנג' ישראמן 2024. זוארץ אמנם ניצח בחצי המרחק בישראמן 2022, אולם מאז התחרה בשנתיים האחרונות בעיקר במרחקים הקצרים יותר, האולימפי והספרינט, שם הדרישות הן שונות לחלוטין מאלו שנדרשות במקצה ארוך ומפרך כמו חצי איש הברזל בצ'אלנג' ישראמן.

רועי זוארץ על ה-Willier החדשים | צילום: באדיבות רוכבים באהבה

ההחלטה שלקח זוארץ, שנחשב לאחד המועמדים לניצחון בתחרות שתיערך ב-1 במרץ באילת, היא ללכת על אופניים חדשים איתם לא רכב בעבר, וילוו אותו גם בהמשך בסבב המקצועני של הטריאתלון למרחקים ארוכים. המותג איתו הלך זוארץ הוא Wilier Triestina, אחד מהיצרנים הוותיקים בהיסטוריה של עולם האופניים, עם מסורת של 118 שנים של ייצור אופניים, ומהיצרנים המתקדמים טכנולוגית היום. אופניים שמגלמים בתוכם את הרומנטיקה והאלגנטיות האיטלקית, מסורת של ספורט ומרוצים, וקידמה טכנולוגית ומחקר.

יחד עם צוות "רוכבים באהבה", היבואן הרשמי של אופני Wilier Triestina (בנוסף ל-Chapter2 וגלגלי Miche ו-Ursus), בחר זוארץ בשני זוגות אופניים – אופני הנג"ש (נגד השעון) Turbine SLR של Wilier לצורך תחרויות ו-Zero SLR כאופניים המשלימים לאימונים.

ב"רוכבים באהבה" מספרים כי מבחינתם, הבחירה ב-Turbine SLR לא היתה טרוויאלית. מדובר בדגם נג"שׁ טהור וחדש של Wilier, אשר תוכנן במיוחד בעזרת הקבוצות המקצועניות בסבב אופני הכביש אותן Wilier מלווה – Astana ו-Groupama FDJ, ונחשף רשמית לפני מספר חודשים.

שרון פירסט מ"רוכבים באהבה" מספר: "מכיוון שהאופניים תוכננו בראיית UCI, ולאור הצרכים הייחודיים של רועי, החלטנו לצאת למהלך ולפתח מוט אוכף ייעודי עבור רועי לצורך התחרויות למרחק ארוך. למשימה נרתם בועז טרודלר, מומחה ישראלי בעל שם עולמי ביצור חלקים לתעופה, ובעזרתו יצרנו את מוט האוכף המדהים המאפשר תנוחת רכיבה קדמית".

האופניים, במהלך מיוחד ביחד עם Wilier העולמית, הגיעו לישראל בזמן שיא, בדיוק בזמן להרכבה וחידוד בסדנת היבואן ביהוד לקראת צ'אלנג' ישראמן. מורכבת עליהן מערכת Dura Aca וגלגלים בפרופיל 60 מ"מ של Shimano, בנוסף לגלגל דיסק אחורי של חברת Ursus. מי שפגש את זוארץ באימוניו באילת בשבועות האחרונים על מסלול התחרות, כבר היה יכול לראות אותו רוכב עליהם, מהיר מתמיד.

"הפרוייקט מגלם בתוכו את הרוח של רוכבים באהבה", משתף פירסט: "אנחנו מעל הכל מקצוענים, נהפוך את העולם על מנת שהרוכב יקבל בדיוק את מה שהוא צריך. מה שנכון לו לתחרויות, לביצועים, לבריאות ולרמת הרכיבה שלו. מה שנכון לרוכב, לא פחות מזה, ללא פשרות, לא רק כדי למכור. מעבר להיותו של רועי לשותף מלא בתכנון האופניים, הוא הפך כמו לבן משפחה ובן בית חדש אצלנו. בדיוק כמו כל אחד ואחת מהרוכבים שלנו, או סתם חובבי האופניים שתמיד מוזמנים לכוס קפה, לחפירה של שעתים על רוחב צמיג, או צ'ייסר קטן מול המסך של מרוץ אופניים".

ה-Willier החדשים של רועי זוארץ בעבודה | צילום: באדיבות רוכבים באהבה

עוד מספר פירסט כי "התפיסה של רוכבים באהבה היא שאופניים זה לגוף ולנפש. ולכן אנחנו דואגים להביא את האופניים הכי מתקדמים, הכי יפים, הכי נכונים לרוכב/ת. אין אצלנו 'זה מה שיש'. היתרונות של עבודה מול חברה איטלקית קרובה, היא היכולת למצוא את הפתרון הנכון בכל זמן. תהליך קניית אופנים ברוכבים באהבה, הוא לא רק טרנזאקציה כלכלית. הוא מתחיל בהכרת הרוכב, בתחקור צרכים נוכחיים ועתידיים, בחינה של סגנון הרכיבה, הבנה של זמנים, אהבות, חולשות לצבעים, וגם הבנה מה נכון כלכלית. לא תמיד הכי יקר זה הכי נכון לרוכב, ומצד שני, אנחנו כן רוצים לקחת בחשבון איך יתפתח הרוכב לאורך השנים ומה יהיו הצרכים שלו בטווח הזמן הקצר והארוך. השירות, האחריות והאיכפתיות זה בדם שלנו. וכן, גם לא נתבייש להגיד כשצריך 'מצטערים, זה לא נכון עבורך' או 'תחזור עוד שנה'. מצד שני, כדי להיות בן בית שלנו, לא צריך דווקא לקנות אופניים. צריך לאהוב אותם ולאהוב לרכוב. הדלת פתוחה עבור כולם".

Wilier, שמקורותיה נמצאים באופני הכביש, מייצרת מבחר אופניים בקטגוריות כביש, שטח וגראבל, ופעילה בעולמות התחרויות בהצלחה רבה עם קבוצות Astana ו-GroupamaFDJ בכביש, ועם קבוצת Wilier Vitoria בשטח והרוכב איוואר סילק בגראבל, וכובשת לא מעט פודיומים, ויחד עם זאת לא שוכחת לתמוך ברומנטיקה של האופניים דרך שגרירים כמו הרפתקן האופניים Omar de Felice.

ה-Willier החדשים של רועי זוארץ בעבודה | צילום: באדיבות רוכבים באהבה

בשנה שעברה, זוכה מקצה חצי איש הברזל בישראמן, איתמר אשד, רכב על אופני Wilier, על דגם ה-Turbine הקודם. ולא מן הנמנע שגם ב-2024, עם הצטרפות התחרות לסבב הצ'אלנג' העולמי, תגיע למנצח ברכה באיטלקית כל הדרך מוונטו, דרך יהוד, ועד לאילת.

 


 

הכתבה בשיתוף "רוכבים באהבה", לחצו כאן למידע נוסף ולרכישת אופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • תומרידה הגיב:

    שרון פירסט הוא תותח אמיתי ואיש אופניים מיקצועי ביותר . אם הוא מוביל את העסקה תדע שאתה בידיים בטוחות. בהצלחה לרועי,אופניים פגזז.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג