היתה באמצע ריצה? קאמלה האריס: "עשינו את זה ג'ו"

״עשינו את זה, ג׳ו״, כך שוחחה סגנית נשיא ארה״ב המיועדת לנשיא הנבחר ג'ו ביידן. כך היא נראתה בסרטון שהופץ בטוויטר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תמיד נחמד לראות את מובילי דעת הקהל בעולם ובמקרה הזה את סגנית הנשיא הנבחר החדשה, קאמלה האריס, בבגדי ספורט, ברגע משמעותי וחשוב בחייהם. האריס, העלתה סרטון לחשבון הטוויטר שלה ובו היא נראית משוחחת בהתרגשות ובהתנשפות עם ג׳ו ביידן על המינוי שלו לנשיאות. "עשינו את זה ג'ו", היא אמרה, "אתה הולך להיות הנשיא הבא של ארה"ב". בסרטון, נראה כאילו היא בדיוק סיימה את ריצת ג'וגינג שלה (או עצרה אותה באמצע סביר להניח), כשהיא לבושה בבגדי ספורט ובידה אוזניות חוטיות לבנות שדי הפתיעו אותנו אנחנו חייבים להודות, בעיקר לאור העובדה שטרם גילתה את הקונספט של האוזניות האלחוטיות.

האריס כידוע עשתה היסטוריה כשהפכה לסגנית הנשיאה הראשונה השחורה אי פעם בארה"ב, אך היא לא האישיות הבכירה היחידה שרצה: גם נשיא ארה״ב בעבר ברק אובמה נצפה רבות מתנשף תוך כדי ריצה בליווי שומרי הראש שלו, בדומה לו גם ביל קלינטון היה רץ ידוע וגם ג׳ורג׳ בוש הבן רץ בקביעות ואף השתתף בעבר במספר תחרויות ביניהן מרתון בשנת 1993 אותו סיים ב-3:44 שע'. בנוסף, רשת CNN דיווחה גם שמנהלת הקמפיין של ג'ו ביידן, ג'ן אומלי דילון, היתה עסוקה בריצה כששמעה על החדשות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג