הישג שיא: מקום 4 ליונתן אחדות באליפות העולם לנוער

הישג מצוין לשחיין נבחרת ישראל יונתן אחדות באליפות העולם לנוער בשחייה במים פתוחים, הנערכת בימים אלו בסיישל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יונתן אחדות | צילום: באדיבות איגוד השחייה

הישג מצוין לשחיין נבחרת ישראל יונתן אחדות באליפות העולם לנוער בשחייה במים פתוחים, הנערכת בימים אלו בסיישל. הישראלי סיים במקום הרביעי במשחה ל-10 ק"מ עם זמן של 1:59:05.2 שעות, ורשם את הישג השיא של שחיין נוער ישראלי במעמד זה במרחק האולימפי.

המשחה התפתח כך שהייתה בריחה של שחיין אחד כבר בפתיחה דויד בתלחם ההונגרי, ואחריו ברחו שני האיטלקים, פסקוואלה ג'ורדאנו וג'וזפה אילאריו. אחרי השלושה נוצרה דבוקה של שחיינים איכותיים, בהם גם אחדות, אשר בזכות פיניש מצוין הצליח לנצח את הדבוקה ולסיים במקום הרביעי הכללי. זו אגב אליפות העולם הגדולה ביותר שהייתה בענף עם מעל 200 משתתפים מ-35 מדינות.

אחדות הוא שחיין אגודת הפועל ירושלים, שמתאמן בשנים האחרונות במרכז המצוינות של איגוד השחייה במכון וינגייט תחת המאמן אמיר עופר ובין היתר לצדו של האולימפי מתן רודיטי. הוא פרץ אט אט במים הפתוחים ובמרחקים, וכעת רשם את הישג השיא שלו בקריירת הנוער, רגע לפני הפיכתו לשחיין בוגר.

יונתן אחדות היה נרגש במיוחד בסיום ואמר: ״הייתה שנה מאוד קשה, האימונים היו מאוד מוצלחים אבל בתחרויות תמיד התפספס. נתתי את ההכנה המנטלית הכי טובה שאני יכול לתת לתחרות הזאת, הרבה מאוד שעות של עבודה מנטלית. זה השתלם בסופו של דבר ומאוד מאוד התרגשתי. אני רוצה להודות למשפחה שלי, למאמן שלי אמיר עופר, למאמן הקודם שלי חנן גלעד, לנבחרת שלי ולמאמנים כאן בסיישל פבל פסין ושרון אזובל״.

מאמן נבחרת ישראל במים פתוחים אמיר עופר מסר: ״אני גאה מאוד ביונתן, שחיין מוכשר מאוד, שעבד קשה כל השנה והתקדם, גם אם לא תמיד ראינו את זה בתחרויות והיו כמה אכזבות בדרך, הוא לא ויתר ובא עם המון מוטיבציה לחלק האחרון של העונה להוכיח את עצמו. אני גאה בכל שחייניות ושחייני הנבחרת, שעבדו מאוד קשה כל השנה, וייצגו אותנו בכבוד. אנחנו ניקח את האנרגיות האלה כבר עכשיו לעונה הבאה וגם בגזרת הנוער וגם בבוגרים נסמן מטרות חדשות ונחתור לשם במלוא המרץ״.

במשחה המקביל לנשים, אורין גבלן סיימה במקום ה-21 עם זמן של 2:14:21.9 שעות. עוד באליפות, במשחה ל-7.5 ק"מ סיימה עומר שורץ במקום ה-15 עם זמן של 1:27:57 שעות וב-5 ק"מ סיים יותם ורשבסקי במקום ה-17 עם 52:00.06 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג