הישג נהדר: זהב קבוצתי לישראל בגביע אירופה ב-10,000 מ', כסף לטדסה גטהון

האתלטים הישראלים הרשימו והשמיעו את התקווה בצרפת, לאחר שהקדימו את איטליה ואת המארחת. גטהון ("גאה בכל הקבוצה, נתנו הכל") הוביל את הנבחרת עם 28:09.48 דקות, מקום רביעי לגשאו איילה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל בריצת 10,000 מטר בצרפת | צילום: איגוד האתלטיקה

הישג נהדר לאתלטיקה הישראלית. נבחרת ישראל זכתה הערב (שבת) במדליית הזהב הקבוצתית בגביע אירופה בריצה ל-10,000 מטר שנערך בצרפת (Pace), כאשר טדסה גטהון זוכה במדליית הכסף האישית בתחרות.

הנבחרת בכחול לבן כוללת פרט לגטהון גם את גשאו איילה, דרג'ה צ'קולה ובוקיאו מלדה, גודדאו בלאצ'או ושמואל אבוהאיי. ישראל הקדימה בתחרות את נבחרת איטליה, שסיימה שנייה ואת המארחת נבחרת צרפת שסיימה במקום השלישי. מדובר בשדרוג של ממש, שכן בשנה שעברה הנבחרת סיימה במקום הרביעי בתחרות זו ופספסה במעט מקום על הפודיום.

גטהון כאמור זכה במדליית הכסף בתחרות האישית עם תוצאה של 28:09.48 דקות זה אמנם רחוק משיאו הישראלי שקבע רק לפני שבועיים ועומד על 27:33.99 דקות, אולם זאת מכיוון שהיה מדובר בריצה טקטית של כלל המתחרים. בתום פיניש מהיר, מי שניצח היה ימנברהאן קריפה האיטלקי עם 28:08.83 דקות. גשאו איילה סיים במקום הרביעי עם 28:15.31 דקות, 2.7 שניות ממדליית הארד האישית.

גטהון אמר בסיום: "אין לי מילים, אני באמת גאה בכל הקבוצה, באמת נתנו את כל כולנו וזה מה שיצא, ואני שמח שיצא ככה, והראש קדימה, לא מפסיקים לעבוד ולרצות שהמדינה שלנו תתגאה בנו".

עוד תוצאות של הישראלים – דרג'ה צ'קולה סיים עשירי עם 28:37:12 דקות, שמואל אבוהאיי 11 עם 28:37.70 דקות גודדאו בלצ'או 19 עם 28:46:88 דקות ובוקאיו מלדה 31 עם 29:16.54 דקות. מאמני הנבחרת הם יוסף גזצ'או וזוהר זימרו, מנהל המשלחת רנו לונגברה, המנהל ההישגי הבינלאומי של איגוד האתלטיקה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג