היסטוריה: אריאן דדיאלה הפך לאסיאתי הראשון שצולח את הכנרת לאורכה

השחיין ההודי בן ה-22 נכנס לספרי ההיסטוריה לאחר שעבר את המרחק של 20.5 ק"מ בזמן של 6:15 שעות. המשחה, שלווה על ידי עמותת שחיית מרתון גליל, נערך בסימן שיתוף הפעולה וקשרי הידידות בין הודו לישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גיא כהן מעניק לאריאן את התעודה | צילום: עמותת שחיית מרתון גליל

היסטוריה קטנה צוינה בכנרת בסוף השבוע האחרון, כאשר השחיין ההודי אריאן סורג'יט דאדיאלה הפך לאסיאתי הראשון (שאינו ישראלי) שחוצה בשחייה את הכנרת לאורך, מרחק של 20.5 ק"מ.

השחיין ממומבאי זינק למשחה בחוף צמח בדרום וסיים אותו בחוף אמנון בצפון בזמן של 6:15 שעות. המשחה החל בשעה 05:18 לפנות בוקר, כאשר אריאן זכה לקבל את הכנרת חשוכה וגלית, אך לאורך המשחה נרגעו הגלים ויצאה השמש לתנאים אופטימליים.

אריאן במהלך המשחה | צילום: עמותת שחיית מרתון גליל

למרות גילו הצעיר יחסית, בן 22, אריאן הוא בעל ניסיון הן בבריכה והן במשחי מים פתוחים, ואף מחזיק את השיא הלאומי במשחה של 32 ק"מ בהודו. המשחה של אריאן בכנרת לווה על ידי משקיפי עמותת שחיית מרתון גליל, אייל זלדין ונעה צבי, במטרה לקבל אישור לעמידה בחוקי שחיית המרתון העולמיים. מדובר בעמותה שמטרתה קידום שחיית המרתון בישראל, ליווי ואישור משחי מרתון המבוצעים בארץ על ידי שחייני מים פתוחים מהארץ ומכל העולם.

אריאן לווה על ידי המאמן שלו ראהול דווידאס צ'יפלונקאר וכן הגיעו עימו לישראלהוריו ואחות. כמו כן, נציגים משגרירות הודו בישראל הגיעו ללוותו באירוע ההיסטורי, כאשר המשחה היה בסימן שיתוף הפעולה וקשרי הידידות החזקים בין הודו לישראל. ביום העצמאות קיבל השחיין את תעודת המסיים הרשמית מידיו של יו"ר העמותה גיא כהן.

אריאן בסיום | צילום: עמותת שחיית מרתון גליל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג