הטריאתלט רן שגיב סיים 12 בתחרות במקסיקו וכנראה הבטיח את מקומו בטוקיו

הישג איכותי וחשוב לטריאתלט רן שגיב, שהצליח בתחרות האחרונה שלו לקראת טוקיו להתברג במקום גבוה שיספיק לו כנראה להיכנס לרשימת 55 הספורטאים שיגיעו לטוקיו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלט רן שגיב, 24, שלאורך השנה האחרונה הצליח להפגין נחישות יוצאת דופן בתחרויות ברחבי העולם, על מנת להיכנס לקריטריון האולימפי לקראת טוקיו 2020, כנראה שהצליח להבטיח את מקומו. שגיב, סיים בדקות אלו ממש תחרות של סבב גביע העולם בהוטולקו שבמקסיקו שם סיים במקום ה-12 בתוצאה 53:50 דק'.

"ההתרגשות עצומה. זה היה מסע מפרך של 3 שנים, נגד כל הסיכויים, ונגד המון אנשים שלא האמינו", סיפר לשוונג רן שגיב, "השנה האחרונה היתה קשה במיוחד ואולי אחת התקופות הקשות שלי ביותר כספורטאי. ידעתי שהכל תלוי בי ואני שמח שעשיתי את מה שהייתי צריך כדי לשמור על המקום שלי בדירוג האולימפי. ההישג הזה הוא לא רק שלי. אני חולק אותו עם המשפחה המדהימה שלי, שבלעדיה לא הייתי משיג דבר ממה שהששגתי, עם האנשים המופלאים מאיגוד הטריאתלון הישראלי והיחידה לספורט הישגי בועד האולימפי שהעבודה הקשה שלהם הביאו לכולנו הישג אדיר וגאווה ענקית לכל קהילת הטריאתלון בישראל שזה יום חג גם בעבורה. תודה לכל המברכים".

על פי הניקוד שצבר עד כה, יש לרן שגיב סיכוי טוב להשיג את הקריטריון האולימפי, אך על מנת להיות בטוח יהיה עליו להמתין עוד כ-48 עד שאיגוד הטריאתלון העולמי יאשר זאת רשמית. זוהי למעשה התחרות האחרונה של שגיב לקראת טוקיו ובתחרויות האחרונות ניס להתברג לתוך רשימת 55 הספורטאים שישתתפו בטוקיו. אחיו שחר שגיב, השיג כבר במהלך שנת 2019 את הקריטריון, אך בשל דחיית המשחקים האולימפיים נאלץ להמשיך להתחרות ולשמור על מקומו.

"לאחר מסע ארוך שכלל עליות, ירידות ובעיקר עוד ועוד עליות, רן מסיים את התקופה הזו עם תחרות מצוינת וכולנו בהתרגשות גדולה", כך מסר לשוונג אורי זילברמן המאמן הלאומי של נבחרת הטריאתלון הישראלית, "קשה להסביר בכמה לחץ הבחור המדהים הזה שהוא רק בן 24 היה נתון. אמנם עוד אין אישור רשמי, אבל כבר ניתן לומר שרן מסיים את תקופת הצבירה האולימפי לפני הרבה שמות גדולים בטריאתלון העולמי. ובתחרות האחרונה הזו שכל הלחץ הצטבר אליה הוא עשה את העבודה והקדים את כל המתחרים שלו על הכרטיסים האחרונים והוכיח שהוא ראוי לעמוד על קו הזינוק".

"אני סוחב איתי את המתח הזה כבר שנה אז קצת למדתי לחיות איתו", אמר בראיון לשוונג לאחרונה רן שגיב, "אני מנסה לחשוב כמה שפחות על מה יהיה ויותר על מה אני יכול לעשות עכשיו. כספורטאי אתה חייב שיהיה לך את היכולת לעמוד בלחצים גבוהים ועדיין לתפקד ברמה הגבוהה ביותר. בסופו של דבר אני מגיע להתחרות במטרה לתת את הביצוע הטוב ביותר וזה לא משתנה. המטרה היא להתחרות הכי טוב שאני יכול ובזה אני מתרכז עכשיו. כרגע אני נמצא בתוך הרשימה האולימפית, אבל הניקוד עוד לא נסגר ודברים יכולים להשתנות בתחרויות שנותרו, כך שהמטרה היא לשמור על המיקום שלי או להתקדם. את חישוב הסיכויים אני משאיר לאחרים, אני מתרכז בלהתחרות כרגע".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג