הטריאתלט העיוור חי גיטה נהרג בתאונת דרכים

גיטה בן ה-61 היה בדרכו הביתה מאילת אחרי שהשתתף בספורטיאדה והרכב בו ישב היה מעורב בתאונת דרכים קטלנית בסדום. היה משתתף קבוע בישראמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חי גיטה בישראמן

הטריאתלט חי גיטה התפרסם בשנים האחרונות כאחד מספורטאי הסבולת הפראלימפיים הבולטים בארץ, הרבה בזכות הופעותיו הקבועות בישראמן ובטריאתלונים השונים בארץ. אתמול (שבת) גיטה נהרג בתאונת דרכים כשהיה בדרכו מאילת למרכז.

צ פ ו | חי גיטה

גיטה בן ה-61 השתתף בשנים האחרונות באופן קבוע במקצה חצי הישראמן, ובדרך כלל עשה את זה עם מלווים שונים. באחת התחרויות של הישראמן הוא היה אחת הדמויות המרכזיות בסרט של התחרות. מעבר לעובדה שהוא היה ספורטאי בולט בעולם הספורט הפראלימפי בארץ, הוא גם עבד כמטפל ומעסה ספורטאים, כך שאפשר להגיד שהוא הקדיש את רוב זמנו לעיסוק בספורט ובמה שמסביב לו.

משתתף קבוע בישראמן. חי גיטה (משמאל)

בסוף השבוע האחרון גיטה התחרה בספורטיאדה באילת, ובשבת עשה את דרכו בחזרה צפונה לכיוון ביתו בגן דרום. הרכב שבו היה גיטה היה מעורב בתאונה קטלנית בעליות של סדום, שכללה שלושה רכבים.

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מיכאל הגיב:

    איש ואגדה, היה לי את הזכות להיות מטופל שלו….היה איפה שהוא נראה לי שהטיפול הכל כך טוב שקיבלתי, נראה לא מציאותי. אנשים יקרים כאלו בשמים נותנים לנו אותם כאן לזמן קצר.
    איך מצאת את ההרמוניה בחייך על אף כל מה שעברת, עברת את הניסיון של העולם הזה המטורף. ואז לקחו אותך מאיתנו. כמה עצוב

    חיים אוהב אותך.

    יהי זכרך ברוך איש של נתינה וחסד שכמותך.

    1. רותי גיטה הגיב:

      מיכאל שלום
      ריגשת אותי עם מה שכתבת.
      אשמח אם תוכל ליצור איתי קשר.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג