החלום לטריאתלט ישראלי באולימפיאדה נמוג

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יריב זרביב




באליפות אירופה בטריאתלון שנערכה אתמול בליסבון הרגשות הישראלים היו מעורבים. פציעתו של דן אלתרמן ברגלו מנעה ממנו את ההשתתפות בתחרות ובעקבות כך גם את הסיכוי להשתתף באולימפיאדה. רון דרמון הצעיר מסיים בתוצאה מדהימה






האחים אלתרמן בטריאתלון אילת 2007


אליפות אירופה בטריאתלון שהחלה אמש בליסבון ותמך גם היום, גרמה לאכזבה בקרב הנבחרת האולימפית הישראלית לבייג'ין ובמיוחד לאחים אלתרמן, שנלחמו להשיג קריטריון אולימפי, אך פציעתו של דן אלתרמן, הטריאתלט המבטיח של נבחרת ישראל, מנעה ממנו את ההשתתפות והסיכוי היחיד של ישראל לטריאתלט ישראלי ראשון באולימפיאדה.

אחיו התאום של דן וטריאתלט ישראלי מובחר שלעצמו, רן אלתרמן, השתתף באליפות אירופה בתחרות הבוגרים ודורג במקום ה-25, חמישה שלבים מתחת לקריטריון הישראלי. התוצאה שלו עדיין מרשימה, 1:56:46 שעות, 3:43 דקות, אחרי מנצח התחרות, הטריאתלט הצרפתי, פרדריק בלאוברה.

שני האחים יצאו לדרך במטרה להגיע לאולימפיאדת בייג'ין 2008. רן עוד היה בתמונה עד הרגע האחרון, אבל היכולת המצוינת שלו לא הספיקה לו כדי לסיים בין 20 הראשונים ולממש את הקריטריון הישראלי לבייג'ין. רק תוצאה מעולה באליפות העולם של אחד האחים והתפשרות של הועד האולימפי הישראלי, אולי תאפשר לאחים אלתרמן להגיע לבייג'ין, אם לאו, עושה רושם, שישראל תצטרך להמתין עד אולימפיאדת לונדון ב-2012.

פרדריק בלאוברה, אלוף אירופה בשנים 2006 ו-2005, הוביל את צרפת למדליית זהב באליפות אירופה בליסבון. את מדליית הכסף לקח הטריאתלט, טוני מולאי, שאחריו הטריאתלט השוויצרי, אוליבר מרסו, בפוטופיניש מרגש. באופן מפתיע, האלוף חוויאר גומז סיים רק במקום השביעי, יותר מדקה וחצי מהאלוף הנוכחי.

באליפות אירופה לנוער

בתחרות הנוער בליסבון היו תוצאות מרנינות ואופטימיות לעתיד הטריאתלון בישראל. רון דרמון מלהבים סיים במקום 21 בתוצאה מדהימה 1:00:37 שעות, הישגו של רון דרמון בנוער הוא מהטובים ביותר לישראלי אי פעם באליפות נוער באירופה. תוצאתו של רון בריצה למרחק 5 ק"מ בתחרות היתה ה- 9 בטיבה באליפות הזאת. רון יהיה בן 16 רק בחודש נובמבר הקרוב, ואת הסיוע הוא מקבל מרשת ישרוטל.

בר פוגל מלהבים סיים במקום 31 אף הוא בתוצאה טובה של 1:01:09 שעות. רון ובר השיגו קריטריון מינימום להשתתפות באליפות העולם לנוער בונקובר קנדה בחודש הבא. יודר שפריר מלהבים באירוע בינלאומי ראשון סיים במקום 61 בתוצאה טובה של 1:04:01 שעות. בתחרות הבנים סיימו 77 מתחרים. במקצה נערות סיימה פאני בייסרון בתחרות בינלאומית ראשונה, מקום 33 בתוצאה טובה של 1:10שעות, מתוך 51 בנות שסיימו.

נבחרת ישראל שהתה שבוע במחנה אימונים בריו מיור בפורטוגל בלווי מאמנים ובהשתתפות נבחרות רבות מכל העולם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג