החיבוק האילתי: ההתגייסות המדהימה בעיר הדרומית למען העוטף

מריצה ושחייה משותפת, דרך אימוני טריאתלון ועד לימוד שחייה והפעלות בבריכה: העיר אילת נרתמת עבור ניצולי העוטף גם בפן הספורטיבי, כדי לתת הפוגה ולמען בריאות הגוף והנפש. ריכוז הפעילויות ואיך אפשר להצטרף או להתנדב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחייה משותפת בים באילת | צילום: באדיבות הדר בן דרור

בימים הקשים הללו אנחנו רואים שלל יוזמות מדהימות ומבורכות למען ניצולי העוטף, בכל רחבי הארץ. בעקבות פינוי רבים מהניצולים לעיר אילת, ההתגייסות של הספורט בעיר, כמפלט מהצרות וסיוע כה נדרש לגוף ולנפש, הוא חסר תקדים.

להלן כמה מהיוזמות שהצלחנו ללקט הנערכות בעיר בימים אלו. למי שרוצים להצטרף ליוזמות, הן כמתאמנים ומשתתפים והן כמתנדבים או מאמנים, מוזמנים ללחוץ כאן לאתר "מתאמנים ביחד" ולמצוא את הטלפונים של אנשי הקשר האמונים על כל פעילות. נדגיש כי בחלק מהפעילויות חסרים מתנדבים וכל סיוע, קטן כגדול, מבורך.

ספורט ושחייה במלונות: צוות מקצועי מגיע למלונות אליהם פונו ניצולי העוטף, עם שלל הפעלות ומשחקי מים בבריכה, וגם לימודי ותרגולי שחייה. לא מעט מדריכות ומדריכי שחייה מוסמכים מאגודות השחייה והכדורמים (כולל מאמן נבחרת ישראל בכדורמים) כבר ירדו במיוחד לאילת כדי לסייע בתחום זה, אולם בהחלט נזקק סיוע נוסף ואחרים מוזמנים.

פעילות שחייה במלונות באילת | צילום: באדיבות הדר בן דרור

טריאתלון: האימונים עם קבוצת הטריאתלון של אילת טרילייף, בהובלת אמיל שחקלדיאן, פתוחים לתושבי העוטף שפונו לעיר הדרומי.

רוכבים ביחד: עמותת ברטלי – נוער בתנועה מזמינה: רכיבה על אופני שטח בליווי צוות הדרכה מקצועי, כולל ציוד רכיבה ופעילות חינוכית. לכתבה המלאה על הפרויקט של ברטלי לחצו כאן.

שוחים ביחד: הים האדום מושלם לשחייה בתקופה זו של השנה. תושבי העוטף מוזמנים יחד עם המקומיים לשחיית בוקר משותפת בימים שני, רביעי, שישי ושבת בשעה 8:30 בסוכה 3 (חוף השחפים ליד מלון הרודס).

שחייה משותפת וגם טריאתלון בים | צילום: באדיבות TriLife

ריצה להשבת החטופים: מחר (שישי) תיערך ריצה להשבת החטופים כחלק מהמיזם "רצים להשבתם". ב-7:30 תצא הריצה מהטיילת מתחת למלון הרודס. מסלולי ריצה/הליכה של 2 ושל 3 ק"מ, כל אחד לפי יכולתו והקצב המתאים לו/ה.

שחייה הישגית: אימונים עם נבחרת הפועל ג'מים אילת לכל השחיינים/יות השוהים באילת בימים אלו.

מתעופפים ביחד: מכבי אילת כדורעף וכדורשת מזמינים שחקני ושחקניות ליגה להצטרף לאימונים (גברים ונשים, נערים, נוער ובוגרים)

מקפיצים ביחד: אימונים משותפים מדי יום עם ילדי ונערי אילת, פוצ'יוולי, טקבול, מסה בול ומעגלי הקפצה.

הדר בן דרור, מי שמרכזת ויוזמת רבות מהפעילויות באילת, סיפרה לשוונג: "כתבתי היום על מי שסייע לנו עם ציוד וכל מי שתרם כספית שאני רוצה לשתף אותם בחיוך ובחיבוק שאנחנו מקבלים מהמפונים. ללא ספק באנו לגלות להם את סגולות המים כמרגיעים ומשחררים, אבל גילינו אנשים חזקים מאד, כאובים ממש אבל רוצים לגבור על הכאב, להיבנות ולמצוא תקווה. אני רוצה להודות לכל מי שנרתם ותורם בפעילויות, מילת תודה גם לענטל צעצועי עץ על הסיוע בציוד ולפרפל אילת על בגדי ים למפונים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג