החום השפיע באולטראמן: אחד המשתתפים פונה לבי"ח, צפו בדיווח

התחרות שהוזנקה היום בחום כבד הייתה מאתגרת מתמיד, כאשר חנוך נברי חש ברע, אך התאושש לאחר טיפול. היווני יואניס קוטסוראדיס מוליך בתום היום הראשון של 10 ק"מ שחייה ו-145 ק"מ רכיבה: "היה טוב משציפיתי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אולטראמן צ'אלנג' 2023 | צילום: ניר עמוס

היום הראשון של האולטראמן צ'אלנג' ישראל הגיע הערב (רביעי) לסיומו, תחת חום קיצוני לו לא ציפו המשתתפים והקשה עליהם מאוד. בעקבות החום (מעל 30 מעלות בזמן הרכיבה), אחד המשתתפים, חנוך נברי, חש ברע ונאלץ להפסיק את התחרות. הוא פונה לבית החולים להמשך טיפול והתאושש.

צפו בדיווח של כתבת שוונג גולדי רייך:

שאר המשתתפים בתחרות הקשה חצו את קו הסיום, ואף עמדו בקאט אוף של 12 שעות. מי שמוביל בתום היום הראשון הוא הטריאתלט היווני יואניס קוטסוראדיס, שחצה את קו הסיום הראשון בזמן של 7:52:49 שעות. קוטסוראדיס סיפר בסיום היום הראשון: "אני מרגיש טוב, השחייה הייתה טובה יותר משציפיתי, כי אני לא שחיין כל כך טוב, אבל הסתדרתי די טוב, הרכיבה כבר הייתה מצוינת, כמעט לא הייתה רוח".

עוד קודם, מי שיצא מהמים ראשון היה אמיר אורן עם 3:05:51 שעות, לפני נדב מזרחי וניב מרקמן, כשהיווני רק רביעי לאחר החלק של השחייה, אולם פיצה על כך ובגדול ברכיבה. מי שנעל את היום עם זמן של 11:10:37 שעות היה ליאור טומאשין.

היום הראשון כלל 10 ק"מ בשחייה בכנרת ולאחר מכן 145 ק"מ של רכיבה. בעקבות התראות ביטחוניות, המסלול שונה בהוראת המשטרה, ובמקום לרכוב ממלון גלי כנרת עד לצומת הלידו, הקיפו הרוכבים פעמיים וחצי את הכנרת וסיימו את היום דרומית לבית שאן. מחר הם עתידים לרכוב 275 ק"מ נוספים וביום השלישי יסיימו בריצת דאבל מרתון של 84.4 ק"מ, כשקו הסיום באילת. לכל יום זמן קאט אוף של 12 שעות בו יידרשו לעמוד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג