הופעה נהדרת ומקום 22 לאביב לוי בגביע אירופה בטריאתלון

הטריאתלטית הישראלית סיפקה תחרות נהדרת בפורטוגל, כולל הרכיבה המהירה בתחרות שזיכתה אותה בלא מעט מחמאות, אולם נחלשה מעט בריצה. מקום 34 לאיתמר אשד בהונג קונג, פציעה לשחר שגיב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אביב לוי | צילום: פרטי

הטריאתלטית הבכירה של ישראל אביב לוי סיפקה אמש (שבת) כנראה את ההופעה הטובה ביותר בקריירה הקצרה שלה, כאשר סיימה במקום ה-22 בתחרות גביע אירופה בפורטוגל, התחרות הראשונה שלה בעונת 2024, שנערכה למרחק האולימפי (1.5 ק"מ שחייה, 40 ק"מ רכיבה ו-10 ק"מ ריצה).

לכתבות נוספות בנושא:
איזו קבוצה מובילה ואיזה המקצה הוא הפופולרי ביותר? נתוני ביניים מ-TRI כנרת
100 סיבות לצפות: מסקנות מפתיחת סבב הטריאתלון העולמי החדש T100
זהר גלילי ואור דיין במסע משותף כדי להוכיח: "כל אחד יכול לשחות!"

לתחרות זינקו 47 טריאתלטיות, בינהן גם לא מעט מהטופ העולמי, מה שיצר שדה איכותי במיוחד. אלא שלוי לא חששה מאף יריבה כבר מהזינוק. על אף תנאי ים לא פשוטים עם רוחות, זרמים וסחף, אלופת ישראל יצאה בדבוקה המובילה מהמים אחרי 19:46 דקות, מרחק 14 שניות בלבד מהמובילה אנה גודוי הספרדייה.

אביב לוי ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

על האופניים נתנה לוי את הופעת חייה, התייצבה בקדמת הדבוקה המובילה והפגינה קצב נהדר ויכולת טכנית גבוהה, כאשר זכתה ללא מעט מחמאות מהשדרים בשידור הבינלאומי. היא סיימה עם זמן הרכיבה הטוב ביותר מכל הטריאתלטיות בתחרות, 1:01:06 דקות וירדה עם כל המובילות לריצה.

המאמץ הגדול שלה בשני החלקים הראשונים של התחרות נתן את אותותיו בריצה, שהיא עדיין החלק הפחות חזק של לוי, והיא ירדה במיקום אט אט עד שסיימה את התחרות במקום ה-22 הכללי, בזמן של 2:02:16 שעות, מרחק של כחמש דקות מהמנצחת הגרמנייה ליסה טרטש. ועדיין, מדובר בהופעה הטובה ביותר של הישראלית בת ה-21 בתחרות בינלאומית, אשר תקנה לה ניקוד בינלאומי וגם לא מעט ביטחון להמשך. כעת, לוי תחזור לישראל ותחל בהכנותיה ל-TRI כנרת, שתשמש כאליפות ישראל בספרינט עלית ותתקיים ב-19 באפריל.

אביב לוי | צילום: גיא דר

אצל הגברים הטריאתלטים הישראלים חוו תחרות פחות טובה, כשאף אחד מהם לא הצליח לסיים. איתמר לבנון ואלמוג אלעזרי נעקפו בהקפה באופניים ולכן הורדו מהמסלול ולא עברו לריצה, שביט חייט ושחר עגור החליטו להפסיק את התחרות במהלכה וגם הם לא סיימו.

פציעה לשחר שגיב, איתמר אשד סיים 34 בהונג קונג
הלילה (אור ליום ראשון) נערכה תחרות סבב גביע העולם בהונג קונג, אליה היו אמורים לזנק שחר שגיב ואיתמר אשד, אלא ששגיב נאלץ לוותר על השתתפותו בשל פציעה. אשד היה הישראלי היחיד שזינק לתחרות, ועל אף רכיבה טובה שלו, הוא רשם שחייה וריצה מעט פחות טובות וסיים במקום ה-34, מה שלא מסייע לו בדירוג האולימפי.

עבור שגיב, כשבוע לפני שיצא לתחרות הוא נפצע בכתף ימין. הצוות הרפואי המלווה אותו החליט שהוא זקוק לזריקה בכתף, אותה קיבל 48 שעות לפני הטיסה וכל זאת בהערכה שהזריקה תפתור את הבעיה והוא יוכל לזנק לתחרות. לאחר מבחן כשירות ולמרות שחש שיפור, הוא נמצא לא כשיר להתחרות. בימים הקרובים יערוך עוד מספר בדיקות כשירות ורק אז יחליט עם הצוות שלו אם ימשיך כעת לתחרות הסבב היוקרתית בצרפת כמתוכנן, או יחזור לישראל להמשך טיפולים.

איתמר אשד ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג