הוחלט: בריכות השחייה וחדרי הכושר יפתחו מחדש

מדיניות הזיג-זג של הכנסת והממשלה מגיעה לשיאים חדשים וזאת לאחר שוועדת הקורונה הצביעה בעד פתיחת חדרי כושר ובריכות השחייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מדיניות הזיג-זג של הכנסת והממשלה מגיעה לשיאים חדשים וזאת לאחר שבמהלך סוף השבוע האחרון קיבלה הממשלה החלטה לסגור את חדרי הכושר ובריכות השחייה. את ההליך היה צריך לאשר בכנסת היום (שני) על ידי ועדת הקורונה, אך היא החליטה בניגוד להחלטת הממשלה לפתוח אותם מחדש. יש לציין כי החלטת ועדת הקורונה היא בניגוד לעמדת ראש הממשלה ושר הבריאות. ההערכות בכנסת מדברות על כך שיו"ר ועדת הקורונה, יפעת שאשא-ביטון, תודח מתפקידה ותחתיה יתמנה יושב ראש חדש שיממש את הצו. הממשלה למדה מתוצאות ההצבעה כי הכנסת אינה חותמת גומי להצעות שהיא מעלה ויתכן שאם היו מוצגים נתונים מובהקים המצביעים על כך ששיעור ההדבקה במתחמי הבריכות וחדרי הכושר הינם גבוהים ומסוכנים, לא היה מן הנמנע שוועדת הקורונה היתה מאשרת לסגור אותם מיידית.

התגובות להצבעה לא אחרו להגיע, כך למשל סימון דוידסון, יו"ר איגוד השחייה הגיב על ההחלטה לפתוח בחזרה את בריכות השחייה: "איגוד השחייה מברך על החלטת ועדת הקורונה להותיר את בריכות השחייה פתוחות. אנו שמחים שחברי הוועדה הבינו את החשיבות הרבה למהלך זה, הן בריאותית והן כלכלית. נשוב ונציין כי טרם דווח בכל העולם ולו על מקרה הדבקה אחד בקורונה בתוך הבריכות ואנו קוראים לציבור לשמור על ההנחיות על מנת שנתון זה יישמר. זה המקום גם לקרוא לכל ההורים לשלוח את ילדיהם לחוגי לימוד שחייה במסגרת אגודות השחייה, מתוך ההבנה והידיעה שלימוד שחייה מציל חיים. תודה רבה לארגון בריכות השחייה ולחברינו מחדרי הכושר על המאמץ המשותף במהלך, אני מאחל לכולם חזרה מהירה לשגרה ומקווה מאוד שזה יימשך לזמן רב".


צילום עמוד הבית: ארן הרשלג, אליפות ישראל בשחייה בבריכות קצרות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג