האליפות השנתית של איירונמן לגברים לא תתקיים בשנה הבאה בהוואי

האליפות תתקיים לסירוגין בניס שבצרפת ובקונה שבהוואי על מנת להקל על תושבי האי שמחו על קיום שני ימי תחרות ברצף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שטח ההחלפה בקונה, הוואי | צילום: Shutterstock

להרשמה לישראמן 2023

בהמשך לביקורת ההולכת וגוברת מצד הקהילה המקומית באי קונה בשנים האחרונות, שכבר אינה נהנית משבועות צפופים עם אלפי ספורטאים ומלווים, ולאחר שהתחרות בקונה הורחבה ונמשכה יומיים – יום אחד לנשים ויום אחד לגברים – נראה כי תושבי האי החליטו לא להסכים יותר לקבל תחרות של יותר מיום אחד באי.

עקב כך, מדיווחים בתקשורת העולמית, מסתמן שהאליפות השנתית של רשת איירונמן לנשים בלבד תתקיים בשנה הבאה באי קונה, בשעה שהתחרות הגברים תעבור לעיר ניס, בצרפת, ותתקיים בתחילת ספטמבר. שנה לאחר מכן, המיקומים אמורים להתהפך, כאשר תחרות הנשים של הרשת תתקיים בניס, ותחרות הגברים בהוואי. עוד מדווח, כי לפחות בשנים הקרובות, תחרויות הגברים והנשים יהיו נפרדות וימשיכו להתקיים לסירוגין במקומות שונים.

על פי הדיווח, תחרות הגברים ב-10 בספטמבר בניס, תתווסף לתחרות שמתקיימת בניס ב-25 ביוני. לא ברור עדיין אם ניס תהפוך ל"מיקום השני" כברירת מחדל עבור האליפות השנתית של רשת איירונמן, או אם התחרות תסתובב בין מספר מיקומים לאחר 2024.

 


 

הפודקאסט של שוונג עם הטיפים הכי חשובים לישראמן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג