האלופה האולימפית לשעבר ב-100 חזה פורשת בגיל 22

רוטה מיילוטיטה הליטאית שהדהימה את העולם בגיל 15 תולה את בגד הים מוקדם מהצפוי. היא מספרת על דיכאון ורצון לפרק חדש בחיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רוטה מיילוטיטה הליטאית שהיתה ילדת הפלא של השחייה העולמית בקיץ 2012, אז זכתה בגיל 15 במדליית הזהב האולימפית ב-100 חזה, הודיעה  על פרישה משחייה בגיל 22 בלבד. מיילוטיטה עדיין מחזיקה בשיא העולמי ב-100 חזה לנשים בבריכות קצרות אותו קבעה ב-2013. מדובר למעשה על עוד כוכבת נוער מעולם השחייה כמו מיסי פרנקלין האמריקאית, שפורשת בגיל צעיר אחרי שלא הצליחה להשתפר לאחר גיל עשרים.

בתחרות בקאזן 2015. רוטה מיילוטיטה | צילום: Oleg Bkhambri

לפני שנה מיילוטיטה סיפרה בראיון שהיא מתמודדת עם דיכאון ומושכת את זה עוד משנת 2012 בגלל הציפיות הגבוהות ממנה להמשיך ולהצליח אחרי משחקי לונדון 2012. מאז אליפות העולם בבריכות קצרות שהתקיימה ב-2018 הליטאית לא התאמנה כלל, כך שבמובן מסוים אנשים רבים לא ממש הופתעו מהפרישה שלה.

בהודעת הפרישה שלה כתבה מיילוטיטה: "הודות לשחייה חוויתי חיים שמעולם לא תיארתי שאכיר. היתה לי הזדמנות לראות חלקים גדולים בעולם ולהכיר אנשים רבים. צברתי המון ניסיון ועכשיו אני רוצה לנצל את זה לטובת תחומים אחרים. אני מוכנה לפרק הבא בחיי".

לא התבקשה לעבור בדיקת סמים | צילום: Anabotella

בתקופה האחרונה נטען שמיילוטיטה פספסה בדיקות סמים. אלא שדייב סאלו מאמנה, אישר שהיא לא התאמנה מאז אליפות העולם בבריכות קצרות ב-2018 והוסיף שמאז גם בודקי סמים כלל לא הגיעו לבריכה לבדוק אותה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג