האלופה האולימפית בפוסט חשוף: "היום אני מבינה שגוף בריא נראה אחרת"

קופצת המוט הטובה בעולם קייטי מון מעוררת השראה בפוסט שהפך לוויראלי: "פעם תמונה כזו היה מכניסה אותי לספירלה של תת-אכילה ותיעוב עצמי", "אולי אנחנו צריכים להתחיל להגדיר מחדש את המשמעות של מושלם"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קייטי מון | צילום: Barrymyles, Wikimedia

נושא דימוי הגוף בדור הרשתות החברתיות הוא נושא שמעסיק כל נער או נערה, ובכנות גם אנשים בוגרים יותר. וכן, מדובר בנושא שמעסיק רבות גם את הספורטאיות והספורטאים המקצוענים בענפים השונים. מי שהתייחסה לכך בפוסט מעורר השראה לרגל השנה החדשה שכבר הספיק להפוך לוויראלי היא האלופה האולימפית ופעמיים אלופת העולם בקפיצה במוט קייטי מון האמריקאית, שפרסמה תמונה שהיא פחות אוהבת, וכתבה על כך באופן גלוי וכן.

"אם הייתי רואה את התמונה הזו לפני כמה שנים, הייתי ממש מתבאסת על איך שהבטן שלי נראית", כתבה מון: "במשך השנים הראשונות של הקריירה שלי, הייתי אובססיבית לגבי הרעיון שאם אני אראה טוב לבושה בטופ (שזה אומר, להיות הרבה יותר מדי רזה) זה מה שישיג תוצאות. לראות תמונה כזו היה מכניסה אותי לספירלה של תת-אכילה, ותיעוב עצמי שלא מגיע לי".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Katie Moon (@ktnago13)

"אפילו במקום שבו אני היום, כשדימוי הגוף שלי חיובי יחסית, העפתי מבט אחד על התמונה הזו וחשבתי, 'אוף.. אני לא אפרסם את זאת'. אבל ככל שחשבתי על זה יותר, הבנתי שזה סוג התמונות שצריך לפרסם לעתים קרובות יותר. כי התמונה הזאת אמיתית. אני כל כך בת מזל לעשות את מה שאני אוהבת, ברמה הגבוהה ביותר. הגוף שלי זז, ומתגלגל, והוא מאפשר לי לדחוף אותו לקצה כל יום. הגוף הזה נשאר בריא בתקופות הכי חשובות בקריירה שלי. והגוף הזה, ביום המסוים הזה, בקפיצה המסוימת הזאת, עזר לי לזכות במדליית זהב. מי אני שאבקר אותו, או אקטין אותו בכל דרך שהיא?"

"אז, עם השנה חדשה, רציתי לפרסם את התמונה הזו יחד עם כמה תזכורות ידידותיות: 1. גוף בריא נראה אחרת. ולא רק בין אדם אחד לאחר, אלא מרגע לרגע, עונה לעונה, שנה לשנה וכו'. ולא מדובר רק על ספורטאים/ות. לא משנה מה המטרה שלך בחיים, את שווה הרבה יותר מאיך שהגוף שלך נראה. 2. הגוף שלנו לא ייראה (מה שנראה לנו) 'מושלם' בכל רגע, מכל זווית. ואולי אנחנו צריכים להתחיל להגדיר מחדש את המשמעות של 'מושלם'".

לסיום כתבה: "לשנת 2024 התכנית היא: תדלוק הגוף לביצועים, לא לאסתטיקה. אני לא מתכוונת רק לביצועים ספציפיים לספורט. אם אתם רודפים אחרי הילדים הקטנים שלכם – תדלוק כדי לקבל את האנרגיה לשחק איתם נחשב כביצועים. תדלוק להיות נוכח בעבודה שלך נחשב כביצועים. תדלוק להרגיש כמו האני הכי טוב שלך, כי זה מגיע לך, נחשב כביצועים. מה שיצא הוא קיבעון יתר על כל 'פגם' בודד בעצמנו. אמנם זה נורמלי לחלוטין שיש תמונות שאנחנו אוהבים יותר של עצמנו מאחרות, או רגעים שאנחנו מרגישים טוב יותר מאחרים, אבל אל לנו לתת לזה להרוס לנו את מצב הרוח, היום, השבוע וכו'. לשנת 2024 שמחה ובריאה חברים"!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג