האלוף האולימפי בריצה וסלבריטאים נוספים ניסו לחצות בשחייה את תעלת למאנש

קבוצת השליחים הורכבה מידוענים שבקושי ידעו לשחות לפני שהחלו להתאמן לאתגר המטורף. אחד מהם היה לינפורד כריסטי, האלוף האולימפי ב-100 מטר מברצלונה 92'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לינפורד כריסטי בניסיון צליחת תעלת למאנש

עבור חובבי הספורט הבריטים, אתגר חציית תעלת למאנש הוא פופולרי במיוחד כי בסופו של דבר מדובר ב"המצאה" בריטית עוד מסוף המאה ה-19. ולכן, אין מדינה ראויה יותר מבריטניה וטלוויזיה ראויה יותר מהטלוויזיה הבריטית, כדי להפיק סדרת ריאליטי על מפורסמים בלי יותר מדי קשר לשחייה, ששמו לעצמם מטרה לחצות את תעלת למאנש.

צ פ ו | הניסיונות לחציית הלאמנש

עוד כתבות בנושא 
שוונגקאסט עם גיא כהן, הישראלי החמישי שחצה את הלמאנש
החלימה מסרטן וחצתה את הלמאנש 4 פעמים ברציפות
כל מה שרציתם לדעת על צליחת תעלת למאנש

המטרה היתה לגרום להם לחצות את התעלה בשחייה, אבל כמובן שהפעילו שם את ההיגיון ואף אחד מהסלבריטאים לא ציפה לשחות בעצמו את כל המרחק (34 ק"מ) או להסתגל לשחייה במים קרים בבגד ים בלבד כפי שעושים השחיינים הכל כך מנוסים שעומדים באתגר הזה. ולכן הרעיון היה לחצות את התעלה בקבוצת שליחים (11 שחיינים בסך הכל), כפי שהרבה מאוד שחיינים עושים שם לאורך הקיץ, ולשחות כמובן עם חליפות. ועדיין זה היה מאתגר, כי במקרה של לינפורד כריסטי שהיה אלוף אולימפי ואלוף עולם בריצת 100 מטר בשנות התשעים, הוא בכלל לא ידע לשחות לפני ההפקה הזאת. הם יצאו לדרך ב-9 בספטמבר ושחו במשמרות של שעה לכל שחיין, אלא ש-8 ק"מ לסיום, הזרמים היו חזקים וסוחפים מדי וקבוצת הסלבריטאים נאלצה לפרוש. אגב, תכנית הריאליטי בת 4 הפרקים עלתה לשידור עוד לפני ניסיון הצליחה בערוץ 4 הבריטי. היא נקראת SINK OR SWIM והכנסותיה מוקדשות למלחמה במחלת הסרטן.

"הייתי מופתע מעצמי"

לינפורד כריסטי פירסם באתר INEWS הבריטי טור שבו סיכם את החוויה שלו. אלו חלק מהדברים שכתב שם: "כשלקחתי על עצמי את האתגר הזה, אף אחד לא היה מופתע יותר ממני. לצאת למסע הזה עם עוד 10 סלבריטאים שלא ידעו לשחות או שלא שחו היטב. אני לא חושב שמישהו תיאר לעצמי שנצליח לעשות כזה דבר ולמען האמת גם אני לא בהתחלה.

צ פ ו | לינפורד כריסטי בימי הזוהר

"אבל בשלב מסוים הראש והגוף שלי הגיעו למקום אחר. בהתחלה ניסיתי להתמקד במים הקרים והיו כל כך הרבה פעמים שחיפשתי כל מיני תירוצים, כמו למשל לרוקן מים מהמשקפת, כדי לעצור ולנוח קצת. השינוי המנטלי הגיע כשהתחלתי להרגיש את התועלת הפיזית והנפשית מאימונים בעצמה כל כך גבוהה ואז התחלתי באמת להקשיב למה שהמאמנים המדהימים שלי אמרו לי לעשות. כל פעם חשבתי על הדברים שהם אמרו לי והבטחתי ליישם.

"בסופו של דבר הגעתי לרמת מיקוד שהזכירה לי את מי שהייתי פעם. ידעתי מתי אני שבור וזקוק ליום מנוחה בניגוד לאחרים. השינוי הגיע ביום שבו ידעתי שאני כבר לא צריך להשתמש בתירוץ של לרוקן את המים מהמשקפת בכל פעם, וידעתי שיש בי את היכולת לשחות שעתיים במים קרים באגם. אז מה שחשוב זה לעבוד, להתכונן היטב ולא לפקפק ביכולת שלכם. מי שיפקפק ביכולת שלו, ככל הנראה לא יצליח".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג