"האחים השחיינים" בדרך לשיא גינס: 5 משחי מרתון ב-6 יבשות, תוך 5 ימים

אחרי ששחו 50 משחי מרתון (10 ק"מ) ב-50 המדינות של ארה"ב תוך 25 יום, ג'ו וג'ון זמאייטיס בדרך לאתגר נוסף, שמתחיל בקולומביה ויסתיים באוסטרליה. אם יצליחו בו - ייכנסו לספר השיאים של גינס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
האחים השחיינים | צילום: פייסבוק

"האחים השחיינים", הלא הם ג'ו וג'ון זמאייטיס, כבר הפכו לתופעה בעולם שחיית האקסטרים במים פתוחים, במיוחד בארה"ב. רק לפני עשרה חודשים השלימו השניים את אתגר ה-Swim-a-Thon האולטימטיבי, כאשר שחו 50 משחי מרתון (10 ק"מ במים פתוחים) ב-50 המדינות של ארה"ב תוך 25 ימים בלבד, וכעת הם כבר מציבים לעצמם אתגר חדש, שעשוי להכניס אותם לספר השיאים של גינס.

אתגר זה הוא אתגר "שש היבשות", בו השניים מתכננים לשחות חמישה משחי מרתון תוך חמישה ימים. הם מתחילים את המסע היום (שלישי) בקרטחנה, קולומביה, כאשר מחר מתוכננים לשחות בצפון אמריקה, ביום חמישי ישחו באפריקה, בשישי באסיה/אירופה ובשבת באוסטרליה.

השניים הצהירו כי בכוונתם לשבור את שיא גינס של שחיית מרתונים בשש יבשות בזמן הקצר ביותר וכפי שכבר הוכיחו בעבר, רק כוח עליון יוכל למנוע מהם לעשות את זה ולרשום עוד היסטוריה קטנה לאוסף.

ג'ון וג'ו הקימו את "האחים השחיינים" כדי לקדם את המודעות לבטיחות בים, מניעת טביעות וקידום שחיית המים הפתוחים התחרותית בקהילות מקומיות. הם חברו לגוף ההתנדבותי-קהילתי בתוך איגוד השחייה האמריקאי במסעם הקודמת בין 50 המדינות בארה"ב, כשהמשחה לווה במסע התרמה שיועד להצלת חיים בים. בנובמבר 2019 הם אף היו בישראל וצלחו את הכנרת הלוך וחזור לאורך – 41 ק"מ, ב-14 שעות ו- 52 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג