האולטראמן צ'אלנג' ישראל 2023 הוזנק בכנרת: צפו בדיווח מהשטח

הטריאתלטים האמיצים הוזנקו לשלושה ימים שכוללים 10 ק"מ שחייה, 420 ק"מ רכיבה ו-84.4 ק"מ ריצה, עם זמן קאט אוף של 12 שעות בכל יום. ברגע האחרון, מסלול הרכיבה שונה עקב התרעות ביטחונית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אולטראמן צ'לאנג' 2023 מוזנק | צילום: גולדי רייך

תחרות האולטראמן צ'אלנג' ישראל הוזנקה הבוקר (רביעי) בכנרת, עם 13 טריאתלטים אמיצים, שיצאו למסע של שלושה ימים מפרכים בדרך אל קו הסיום באילת. הספורטאים יעברו בשלושת הימים הללו 10 ק"מ של שחייה, 420 ק"מ של רכיבה על אופניים ו-84.4 ק"מ של ריצה.

צפו בכתבת שוונג גולדי רייך מדווחת מהשטח:

ביום הראשון של התחרות מזנקים לכל חלק השחייה ולחלק הראשון של הרכיבה, שכולל 145 ק"מ ממלון גלי כנרת עד לצומת הלידו. היום השני כולל רכיבה בלבד, של 275 ק"מ נוספים מצומת הלידו עד מלון דן נפטון באילת. וביום השלישי ריצת דאבל מרתון של 84.4 ק"מ ממלון דן נפטון עד שדה התעופה רמון וחזרה, פעמיים. לכל אחד מהימים זמן קאט-אוף בו יצטרכו לעמוד של 12 שעות.

לכתבות נוספות על האולטראמן צ'אלנג':
3 ימים של טירוף
הכירו את הפרופסורים המשוגעים של הענף

עוד לפני ההזנקה הייתה דרמה קטנה, כאשר המשטרה אילצה את המארגנים לשנות את מסלול הרכיבה, שהיה אמור לעבור בבקעה, בשל התרעות ביטחוניות. כמו כן, התחרות נערכים למצב של חסימות כבישים ולהפגנות שמתקיימות במהלך כל היום.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג