דן אלתרמן ואנטונינה רזניקוב קיבלו את כורסאות ישראמן הרשמיות

כמובטח, שני המנצחים הישראלים למרחק איש ברזל מלא בישראמן, זכו בכורסת הישראמן הרשמית של אמריקן קומפורט, והם כבר משתמשים בה כדי להתאושש בין אימון לאימון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דן אלתרמן ואנטונינה רזניקוב עם כורסאות ישראמן החדשות

לנצח את התחרות למרחק איש ברזל בישראמן הוא יעד נחשק בפני עצמו, אולם השנה, לצד הפרס הכספי של 10,000 ש"ח בו זכה כל אחד מבין שלושת המנצחים (אנטונינה רזניקוב, דן אלתרמן ודייגו ואן לואי), הובטח פרס נחשק לא פחות לשני הטריאתלטים שיוכתרו כאלוף ואלופת ישראל – כורסת ישראמן הרשמית של אמריקן קומפורט.

מדובר בכורסת מסאז' חדשנית ומתקדמת, המעסה את הגוף באופן אופטימלי ומהווה פתרון מצוין עבור ספורטאיות וספורטאים, הן חובבים והן מקצוענים. כורסת המסאז' מסייעת להתחדשות מיטבית של השרירים ולשמירתם, מגבירה את זרימת הדם ומכינה את הגוף לניצחון הבא.

בשבועות האחרונים, לאחר סיומו של ישראמן 2023, קיבלו אנטונינה רזניקוב, מי שניצחה את התחרות מבין הנשים, ודן אלתרמן, מי שניצח את התחרות מבין הגברים, את הכורסאות בהן זכו בעמל רב. הכורסאות נשלחו אליהם עד הבית הן לאילת הדרומית (עבור אנטוניה) והן לקיבוץ יפתח בצפון (עבור דן), וכפי שניתן לראות בתמונה לעיל, הם כבר משתמשים בה כדי להתאושש בין אימון לאימון.


בשיתוף אמריקן קומפורט



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג