דן אלתרמן ואנטונינה רזניקוב הוכתרו כאלוף ואלופת ישראל בחצי איש ברזל ב-TRI כנרת!

השלימו דאבל: אלוף ואלופת ישראל באיש ברזל בישראמן, ניצחו גם בחצי המרחק ב-TRI כנרת בזמן של 4:09:26 שעות ו-4:46:12 שעות בהתאמה. ניר רייכמן הגיע במקום השני אצל הגברים, עמית שקד במקום השלישי, הדס מזר שנייה אצל הנשים, הדר שחר שלישית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דן אלתרמן ואנטונינה רזניקוב | צילום: גיא דר

עשו זאת שוב! דן אלתרמן ואנטונינה רזניקוב הוכתר היום (שישי) כאלוף ואלופת ישראל בחצי איש ברזל ב-TRI כנרת, ובכך השלימו שניהם דאבל לאחר הזכייה באליפות ישראל במרחק איש ברזל מלא בישראמן. השניים שחו 1.9 ק"מ, רכבו על אופניים 90 ק"מ ורצו חצי מרתון בדרך לניצחון.

אצל הגברים, אלתרמן נטל את ההובלה מהפתיחה והגדיל את הפער משמעותית ברכיבה, שם ביסס את ניצחונו. בסיום, חצה את הקו בזמן של 4:09:26 שעות, כשהוא מקדים את ניר רייכמן שסיים שני עם 4:13:47 שעות ועמית שקד שסיים במקום השלישי עם 4:21:57 שעות.

צפו ברגעי הסיום ובראיון של דן אלתרמן:

גם אצל הנשים היה מופע יחידה של אנטונינה. אלופת הישראמן פתחה פער בלתי סגיר באופניים ואפילו קיבלה הוראה ממאמנה במהלך החילוף לריצה להוריד מעט קצב כדי לשמור על הרגליים לקראת הסיום. היא חצתה את הקו בזמן של 4:46:12 שעות. הדס מזר הגיעה במקום השני עם 4:58:03 שעות והדר שחר שלישית עם 5:12:14 שעות.

צפו בראיון של אנטונינה רזניקוב בסיום:



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג