דן אלתרמן הוא אלוף הישראמן 2023 למרחק איש ברזל!

שנה שנייה ברציפות, דן אלתרמן זוכה בתואר ומוכתר גם כאלוף ישראל, עם זמן של 9:51:44 דקות בתום תחרות רווייה בדרמות ומהפכים!
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דן אלתרמן מנצח בישראמן 2023 | צילום: ערן לוי, שוונג

דן אלתרמן הוא אלוף הישראמן 2023 ואלוף ישראל בטריאתלון במרחק איש ברזל! הטריאתלט המעוטר עשה זאת שנה שנייה ברציפות ושלישית בסך הכל, כשהוא חוצה את קו הסיום בזמן של 9:51:44 דקות. פטר ובראסק הגיע במקום השני עם 10:11:30 שעות ודירק ויינלדה ההולנדי שלישי עם 10:15:26 שעות.

התחרות הייתה רווייה בדרמות ומהפכים, כאשר אלתרמן עצמו קיבל עונש של חמש דקות עיכוב, בעקבות דראפטינג בתחילת מסלול הרכיבה. דייגו ואן לואי, שעבר למקום הראשון על האופניים, נפסל על ידי השופטים בעקבות חציית קו הפרדה לבן במהלך הרכיבה, מה שהגביר את הדרמה עוד יותר.

דן אלתרמן בראיון ראשון אחרי הסיום: "משוגע, הפקה ברמה הכי גבוהה שיש, הכל תקתק ברמה הכי גבוהה שיש, עניין השיפוט על הפנים, אולי זה לא המקום, אבל חוץ מזה אווירה מדהימה, הקהל עודד אותי, גם המשתתפים, חוויה אדירה, תודה לכל מי שלקח חלק באירוע הזה, לשוונג, איגוד הטריאתלון, תודה לאשתי המהממת, לאח שלי ולאבא שלי. סך הכל כמו שתכנתתי די מהתחלה ניהלתי את התחרות של עצמי, לפי הקצבים שאני רציתי, באופניים אחרי 60 ק"מ היה שם איזשהו עניין, ברחתי קדימה, ובריצה שרדתי. עכשיו אני טס לתאילנד, ואולטרה-מן עוד חודש וחצי, אני רוצה לשבור את שיא העולם".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג