דוח הנתיחה מצא: האלופה האולימפית טורי בואי מתה בעקבות סיבוך בלידה

פרטים חדשים נחשפים לגבי מותה הטרגי של האצנית המעוטרת, שהלכה לעולמה בחודש שעבר בביתה בגיל 32 בלבד, ומעלים סימני שאלה נוספים: "הייתה בחודש השמיני להריונה ובלידה פעילה במהלך מותה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טורי בואי על הפודיום | צילום: Shutterstock

כחודש לאחר מותה הטרגי של האלופה האולימפית טורי בואי בגיל 32 בלבד, פורסמו אמש (שני) בתקשורת קטעים מדוח הנתיחה לאחר המוות שנערך לגופתה. לפי הדוח, בואי הייתה בהריון מתקדם, לפי הערכות בחודש השמיני להריונה, ובזמן מותה היא הייתה בלידה פעילה. המומחים הרפואיים שצוטטו בדוח ציינו שסיבוכים אפשריים שנגרמו לבואי במהלך הלידה הם מצוקה נשימתית ואקלמפסיה (התקפים שנגרמים בעקבות רעלת הריון).

כזכור, בואי נמצאה ללא רוח חיים בתחילת חודש מאי בביתה בווינטר גארדן, פרבר קטן ליד אורלנדו, והותירה בהלם את עולם האתלטיקה. השמועות הראשונות היו כי שמה קץ לחייה, שכן סבלה מבעיות נפשיות בעבר, ואף דיברה על הנטיות האובדניות שפקדו אותה בראיונות בתקשורת.

מעט לאחר מותה, החלו לצוץ הדיווחים על כך שהייתה בהריון מתקדם בזמן מותה, הריון שלא פורסם קודם לכן בתקשורת או ברשתות החברתיות. השכנים של בואי העידו אז על כמה אירועים לא נעימים בהם הייתה מעורבת האצנית המעוטרת, והעידו כי "אינה יציבה".

טורי בואי על הפודיום בריו | צילום: Agência Brasil Fotografias, Wikimedia

אחד השכנים סיפר לתקשורת המקומית: "שמענו מהבית שלה לא פעם צרחות וצעקות, וגם מוזיקה חזקה באמצע הלילה. למרות הכל, המוות שלה היה הלם גדול בשבילנו, כי בתקופה האחרונה היה נראה שמצבה משתפר משמעותית. היה נראה שהעובדה שהיא הולכת להיות אמא עושה אותה שמחה יותר".

על אף הפרסום האחרון, סימני השאלה עדיין נותרו גדולים. טרם ידוע מדוע בואי הייתה בביתה ולא בבית החולים בתהליכי הלידה, האם הייתה זו לידה טבעית או שאולי קרה אירוע אחר באותו זמן שגרם ללידה מוקדמת. כמו כן, לא נמסר מידע רפואי נוסף לגבי מצבה הכללי של האצנית או מי שהה לצידה בשעותיה האחרונות. ייתכן שמידע זה עוד יפורסם בהמשך, שכן חקירת משטרה עדיין מתנהלת

לבואי הייתה קריירה ארוכה ומעוטרת כאתלטית. היא התחרתה בקפיצה לרוחק, ובריצות ל-100 מטר, 200 מטר והייתה חלק מהרביעייה האמריקאית בשליחים ל-4X100 מטר. במשחקים האולימפיים בריו זכתה במדליית הזהב עם רביעיית השליחות, במדליית כסף בריצה ל-100 מטר ובארד ב-200 מטר. כמו כן, היא זכתה בשתי מדליות זהב באליפות העולם ב-2017 בלונדון, בריצה ל-100 מטר ובשליחים, והוסיפה ארד באליפות העולם בבייג'ינג 2015, גם כן בספרינט ל-100 מטר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג