דואתלון הרצליה 2002

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



התאומים דן ורן אלתרמן העניקו לעצמם מתנה קטנה לרגל יום הולדתם ה-22 אשר חל היום, (עוד) נצחון והפעם: דו-אתלון הרצליה.
מחופשים לאירוע ובלווית עידוד משפחתי (הורים, אחים, חברות) התייצבו הצמד על קו הזינוק לתחרותם הראשונה (טריאתלון) מאז חזרו ארצה ממחנה אימונים בניו זילנד ותחרות בינלאומית במסגרת סבב גביע העולם בטריאתלון שנערכה באוסטרליה.
אך התאומים נוכחו לדעת לאכזבתם כי במשך העדרם לא השתנה הרבה ועדיין לא קם להם יריב שקול בתחרויות בהם הם משתתפים.

תחרות הדראפטינג האחרונה?
הוועדה המקצועית של איגוד הטריאתלון החליטה כי תחריות דראפטינג (רכיבה בקבוצה בה ניתן לנצל את ייתרון הקבוצה להתקדמות מהירה יותר תוך חסכון באנרגיה – הכל בהנחה שהקבוצה עובדת נכון) בישראל שייכות לנחלת העבר למעט תחרויות בהם יוכרז
באופן מפורש כי מותר דראפטינג. הרוב עושה רושם מרוצים, ספורטאי העילית המתכננים להשתתף בתחרויות בהם הדראפטינג מותר
כדוגמת אליפות אירופה, מתוסכלים. בכל אופן, ראינו היום כי עבודה נכונה בקטע האופניים מעבירה את ההכרעה לקטע הריצה.
דן ורן אלתרמן שיכים לאופרה אחרת ומתחרים האחד נגד השני 57:09 ו-57:19 ד' בהתאמה וכך המקום השלישי ואילך נקבע ע"י הרץ הטוב יותר. אורי זילברמן סיים במקום השלישי 58:42 ד' אחריו דן ברגשטיין ובעקובתיו עידן פרקר אשר ניהלו קרב איתנים עד קו הסיום 59:00 ו-59:01 בהתאמה.
בין הנשים – שני בלוך ראשונה 1:03:16 ש', נעה דויטש שניה 01:07:08 ש' וחלי רוזנשטיין במקום השלישי 01:08:15 ש' אחריהן הגיעה עינת שלו במקום הרביעי 01:08:57.


מזל טוב לרן ודן אלתרמן. מאחלים: המשפחה והאוהדים

התחרות
מזכ"ל איגוד הטריאתלון בתפקידו כמנהל התחרות עשה שוב מאמץ ניכר (כמו בטריאתלון חורשים ספטמבר שנה שעברה) להפיק אירוע איכותי ובסך הכל נהנו המשתתפים מארוע ברמה גבוהה למעט מספר בעיות אשר מתעוררות בכל שנה בתחרות זו ונעוצות באופי מסלול.
מקצה ילדים – הילדים אשר הוזנקו בשעה 07:30 בזמן התערבבו עם הבוגרים אשר התחממו על המסלול. קריאות הכרוז והמארגנים לא הועילו ונוצר הרשום שהבלאגן במקצה הילדים חוגג.
מיקום שער הסיום בתוך מסלול המרוץ גרם לבלבול רב והילדים לא הבינו כל כך (ובצדק) באיזה מסלול לרוץ. (שנה שעברה שער הסיום מוקם בנקודה טובה ומנע בלבול).
הבעיה השניה היתה במסלול האופניים, נקודת הסיבוב הצפוני – כמו בשנה שעברה נקודה זו רגישה מאד שכן אלו שסיימו את ההקפות ממשיכים בטיסה מהירה ישר בעוד אלו הממשיכים להסתובב (3 הקפות) עלולים לסכן (ולהסתכן) את עצמם ואת המסיימים בתאונה. לשמחתינו תאונות לא היו בקטע זה אך יש לתת את הדעת בעת תכנון המסלול לעתיד.
ענין אחרון הוא החולצות הממתינות למסיימים – יש נטייה בארץ להכין חולצות במידה XL ומעלה לאכזבתם של הישראלים בכלל והטריאתלטים בפרט אשר רובם ככולם אינם ענקיים במידותיהם ושמלת דו-אתלון הרצליה לא תמיד הולמת אותם.
למעט נקודות אלו לא היו בעיות. מים היו בשפע והספיקו לכל דורש, שילוט והכוונה היו ברמה גבוהה.
בסה"כ השתתפו כ-220 איש במקצה הספרינט ושמחתי לראות בינהם מספר אנשים חדשים להם היתה זו התחרות הראשונה והם נהנו מהאירוע עד מאד. תחילתה של ידידות מופלאה?
מקצה הילדים – כ-40 ילדים מגובים בהוריהם התיצבו על קו הזינוק. הילדים מתיחסים לתחרות באותה הרצינות בה מתיחסים אליה הבוגרים ונותנים את הכל.
זה הקטן גדול יהיה – בר פוגל בן ה-13 מלהבים ממשיך לנצח את מקצה הילדים. פוגל הצעיר שונה בנוף הילדים שכן הוא גבוהה מחבריו למקצה בראש ונראה כאילו נכנס לקטגוריה לא לו. הנצחון בכל אופן הוא שלו ומגיע לו בזכות עבודה קשה. את המרחק השלים בר לאחר 23:27 ד' אחריו הגיע רון סבג 23:38 ד'. במקום השלישי מיתר ליפנר 24:34 ד'.

סיכום
* שימו לב לנער עופר ורד בן ה-16 אשר סיים במקום ה-8 בתוצאה מצוינת. האם מנצנץ לו כוכב חדש בשמי הטריאתלון?
* הזדמנות מעולה לבדיקת ציוד אחרונה (במסגרת תחרותית) לפני האירוע המרכזי אשר יתקיים ב-4 מאי – טריאתלון אוקלי (במסגרתו יתקיימו מקצים לילדים, ספרינט אולימפי ואליפות ישראל בטריאתלון למרחק בינוני (חצי איש ברזל) ניתנה לטריאתלטים.
להתראות בשבוע הבא בכנרת. כולם מגיעים – אין ביטולים.

קישורים קשורים:
תמונות מהתחרות
כל התוצאות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג