דואתלון גלי הדר 16 במרץ 2002

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



פתיחת עונת הטריאתלון לשנת 2002, זו מסורת, מתחילה בדו-אתלון גלי הדר לזכרו של ליאור שבתאי.
מסלול הריצה הקשה עובר בחולות ראשון – נס ציונה לאורך 7 וחצי קילומטרים בשני חלקים, 5 ק"מ בקטע הראשון ו-2.5 ק"מ בקטע השני. החולות הטובעניים תבעו את מחירם – מי שפתח מהר או לא היה מיומן דיו בריצה בחול, מצא עצמו מותש בסוף קטע הריצה. מסלול הריצה למעשה מיחד את התחרות הזאת באופיו. בין שני קטעי הריצה, קטע אופניים, 22 ק"מ אורכו מהקאנרטי עד לחוף פלמחים וחזרה. דראפטינג הותר בתחרות (למרות החלטה עקרונית של האיגוד לאסור דראפטינג בתחרויות).

רבים מספורטאי העילית חסרו באירוע פתיחת העונה. התאומים לבית אלתרמן מתאמנים בניו זילנד בימים אלו, דרור לינדנר חלה ואופיר רוזנפלד וליאור כהן נעדרו. בין הנשים נעדרו חלי רוזנשטיין ונעה דויטש.
שי פיפמן המתאמן בימים אלו בדרום הארץ לתחרות איש הברזל באוסטריה נראה טוב וחזק מתמיד והיחיד שאיים עליו בהעדר צמרת העילית היה אורי זילברמן אשר גם הוא עקב מחלה לא התאמן באופן סדיר בתקופה האחרונה.

זינוק מקצה הספרינט התאחר ב-15 דקות. קרוב ל-200 המשתתפים חיכו לאחרונת המשתתפות במקצה הילדים, ולאחר מחיאות כפיים סוערות אשר ליוו אותה עד לשער הסיום ניתן היה להוציא לדרך את המקצה.

פיפמן לא שמט את ההובלה לאורך כל הדרך כאשר הוא מגדיל את יתרונו על פני זילברמן בקטע האחרון של האופניים (לאחר שעבדו יחד לאורך המסלול) ובקטע הריצה הקצר בסיום והשלים את המשימה בקלות יחסית לאחר שעה אחת- 01:01:48 שעות. שני אורי זילברמן- 01:03:50 שעות ושלישי דן (קטן) ברגשטיין – 01:06:03 שעות

בין הנשים ניצחה רוכבת האופניים, שני בלוך- 01:10:06שעות. שניה לה אוקסנה זורבקוב 01:14:04 שעות ושלישית עינת שלו 01:17:28 שעות.

במקצה הילדים השתתפו כ-30 ילדים כאשר הקבוצה הבולטת מגיעה מלהבים בניהולו של שאול דולב. צפיה בתחרות הילדים היא חוויה מרשימה – לצפות בספורטאים הצעירים ובהורים הדוחפים והרצינות שלהם – מעודד.
ניצח בר פוגל בין הילדים ותמר גורן מהילדות. נחמד לראות דור שני ואחים של בין הילדים. משפחת דולב מחממת את הדור הבא, משפחת זנקו העמידה על קו הזינוק את סיניה ועוד.


זינוק מקצה הילדים

שלושת המנצחים מבין הבוגרים שיבחו את מסלול הריצה והאופניים אף שאמרו שהכביש לא היה סגור באופן מוחלט ומספר (אף כי מועט) רכבי שטח יצאו מהשבילים לאורך המסלול וסיכנו את הרוכבים.
ובכל זאת הארגון בראשותו של צביקה יוז'יק היה ברמה גבוהה ובאופן כללי עושה רושם שהיה קונצנזוס לגבי רמת הארגון התפעול והביצוע של האירוע.
האיגוד דאג לתגבר את האירוע בשוטרים נוספים למען הרגשת הביטחון של משתתפי התחרות וטוב שכך בתקופה הקשה בה אנו נמצאים. מים לא חסרו וסימון המסלולים היה טוב. בסיום התחרות זכה כל משתתף בנוסף למדליה והחולצה המסורתיים גם לשקית פרי הדר מקומי.

איגוד הטריאתלון מבטיח עונה גדושה באירועים השנה, בין השאר אליפות ישראל בחצי איש ברזל במסגרת טריאתלון אוקלי – עמק הירדן ה-12 בנוסף לתחרויות הרגילות בעונה ומספר תחרויות חדשות.
האירוע הקרוב – דו-אתלון הרצליה – ב-27 לאפריל.

קישורים קשורים:
תמונות מהתחרות
כל התוצאות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג