גרגוריו פלטיניירי סיים רביעי בסבב האירופי במים פתוחים באילת

האלוף האולימפי ב-1,500 חתירה הפגין ביצועים מרשימים באילת, אבל פספס את הפודיום במקצה ל-10 קילומטרים. טולדנו וגירלואנצה ניצחו בין הישראלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחייה בסבב האירופי במים פתוחים באילת
שחייה בסבב האירופי במים פתוחים באילת

סיכום היום הראשון באליפות ישראל במים פתוחים והסבב האירופי 

תחרות הסבב האירופי בשחייה במים פתוחים באילת שהיתה גם אליפות ישראל במים פתוחים, הסתיימה אתמול (ראשון) עם המקצה ל-10 קילומטרים, בו השתתף גם הכוכב האיטלקי גרגוריו פלטיניירי, האלוף האולימפי במשחה 1,500 חתירה ושיאן העולם במרחק הזה בבריכות קצרות.

שחייה בסבב גביע אירופה במים פתוחים באילת

מקום טוב להתחרות בו בסוף החורף | צילום: באדיבות איגוד השחייה

פלטיניירי הוא אמנם לא מתחרה קבוע בשחייה במים פתוחים, אבל הוא ניצל הזדמנות מצוינת לתחרות שיכולה להיות הכנה מצוינת עבורו לעונה הקרובה שבמרכזה אליפות העולם בהונגריה. האיטלקי סיים בסופו של דבר במקום הרביעי במקצה ל-10 קילומטרים בזמן של 1:50:10 שעה. המנצח היה ההונגרי הצעיר כריסטוף רזובסקי בן ה-20 בזמן של 1:49:43 שעה והוא הקדים בקרוב ל-10 שניות את הרוסי קיריל אברוסימוב. שלישי סיים הרוסי ייבגני דראטצ'ב שדורג במקום ה11 במשחקים האולימפיים בריו.

הראשון מבין הישראלים במקצה ל-10 קילומטרים היה שי טולדנו, שגם סיים במקום השישי הכללי בזמן של 1:50:15 שעה. טולדנו, שמתאמן בגרמניה, היה מהיר בשתי שניות ממתן רודיטי שהיה תשיעי כללי ושני בין הישראלים, כשהשלישי בין הישראלים היה שחר רסמן שניצח בשבת בחצי המרחק. ב-10 קילומטרים קבע רסמן 1:50:19 שעה.

בתחרות לנשים, קטלין סומנק ההונגריה השלימה דאבל אחרי שניצחה גם ב-10 קילומטרים בזמן של 2:00:24 שעות והקדימה בקרוב לשתי שניות את הסלובנית ספלה פרסה, שסיימה במקום ה-16 בריו 2016. עדן גירלואנצה היתה הראשונה בין הישראליות אחרי שסיימה במקום החמישי הכללי בזמן של 2:00:44 שעות, כשקרוב ל-8 דקות אחריה סיימה אביטל פליישמן שהיתה שניה בין הישראליות ודורגה במקום ה-12 הכללי.

לכל ציוד השחייה בשוונג-שופ לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג