גולובטי: "לא ציפיתי לתוצאה כזאת מהירה", סולובייצ'יק: "רוצה גם קריטריון אל' עולם"

אחרי ששברו את השיאים הישראליים ב-400 חופשי, השחיינים דיברו עם שוונג וסיכמו את יום התחרויות הראשון של אליפות ישראל. גולובטי: "יש מצב שאמשיך לשחות את ה-400, ממש נהניתי", סולובייצ'יק: "מקווה לקבוע קריטריון ב-800 חופשי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בר סולובייצ'יק | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

הבריכה במכון וינגייט האירה פנים אמש (רביעי) כהרגלה לשחיינים הישראלים עם פתיחת אליפות ישראל, כשגם דריה גולובטי וגם בר סולובייצ'יק שברו את שיאי ישראל במשחה ל-400 חופשי, כשהאחרון אף עושה זאת פעמיים באותו יום. בסיום יום התחרויות הם סיפרו לשוונג על שבירת השיאים

בר סולובייצ'יק דיבר על כך שאפילו רצה לשחות מעט מהר יותר, על אף השיאים: "יצאתי קצת מאוכזב כי רציתי לעשות את הקריטריון לאליפות העולם, אבל בסופו של דבר זה פעמיים 3:48 דקות, פעמיים שיא ישראלי, קשה לא להיות מרוצה מזה, אני די מרוצה".

צפו בבר סולובייצ'יק ודריה גולובטי לאחר המשחים:

המאמנת של סולובייצ'יק באוניברסיטת מינסוטה, מאדי אולסון, הגיעה לישראל ונכחה בתחרות. הוא סיפר על העבודה המשותפת העונה: "אני חושב שעבדנו יותר קשה בהרבה, אני גם החלטתי לחזור לארץ קצת יותר מאוחר משנה שעברה, כדי לסיים את הבלוק אימונים ולהגיע לפה רק לטייפר ואני חושב שזה עבד מצוין, שנה שעברה קצת נפלתי בין הכיסאות אפשר להגיד, והשנה בגלל זה הבאתי גם את המאמנת שלי לפה כדי שאני אסיים את התכנית ששחיתי בארה"ב עד התחרות ועכשיו אני אתחיל את התכנית עם אמיר עופר אחרי שאני אסיים את התחרות הזאת. ובוא נקווה שמחר יהיה קריטריון לאליפות העולם ונמשיך משם".

מה מצפה בהמשך האליפות: "יש לי עוד 800 שאני חושב שהתאמנתי לזה יותר ואת ה-200 כמובן יש את השליחים של ה-4X200 שאני מאמין שיהיה קרב מטורף להיכנס אליהם, וזה כבוד גדול גם להיכנס אליהם, אבל היום התחלתי את ה-400 על 1:52 דקות שזה מהיר, ואני חושב שאני הולך לשחות מהר את ה-200 חתירה גם".

דריה גולובטי, סיפרה על תגובתה לתוצאה המהירה, 4:11.40 דקות, שיפור של 2.4 שניות לשיא הישראלי: "האמת שלא חשבתי שאני אעשה תוצאה כזאת, הרגשתי טוב במשחה, אבל לא ציפיתי שזה יהיה ככה מהר ואני מאוד שמחה מזה".

דריה גולובטי
צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

על הדו קרב המרתק עם איילה ספיץ, שסיימה במקום השני: "ידעתי שאני צריכה לפתוח ממש טוב, ראיתי אותה כל המשחה וזה ממש עזר לי, ידעתי שאני צריכה לשחות איתה".

על העונה המצוינת שעברה: "החלפתי שיטת אימונים (מתאמנת עם מאמן הנבחרת טום ראשון, ג.ד), הייתי במחנה גובה ואני חושבת שזה ממש עזר, בינתיים הולך לי ממש טוב וזה משפר אותי, גם בסבב התחרויות עד עכשיו הלך טוב ואני מצפה לדברים טובים גם בהמשך".

האם היא מתכוונת להמשיך עם ה-400, שפחות שחתה עד עכשיו: "יש מצב שאני אמשיך דווקא לשחות את ה-400, ממש נהניתי, זה משחה מאוד מעניין".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג