בעקבות אנתוני ארווין: גם האלופים האולימפיים, השחיינים ג'ייסון ליזאק ולני קרייזלברג יגיעו הקיץ למכביה

שני השחיינים אישרו כבר את הגעתם בקיץ הקרוב למכביה ה-20 שתתקיים ביולי ובה צפויים להשתתף כ-10,000 ספורטאים יהודים מכל העולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מסתבר שהשחיין אנתוני ארווין לא יהיה השחיין האולימפי היחיד בבריכה במכביה. אל ארווין יצטרפו שני שחיינים אולימפיים נוספים שאישרו כבר את הגעתם בקיץ הקרוב. מדובר בלני קרייזלברג וג'ייסון ליזאק, בעלי מדליות זהב אולימפיות ושיאני עולם. השניים יצטרפו למשלחת ארה"ב למכביה כשגרירי המשלחת ויקיימו משחי ראווה.

ג'ייסון ליזאק, הוא שחיין יהודי-אמריקאי, אלוף אולימפי אלוף עולם ושיאן ב-100 מ' חופשי והוא שותף לשיאים העולמיים במשחי שליחים 4×100 מטר חופשי ביחד עם מייקל פלפס, גארט וובר-גייל, שהשתתף במכביה ה-19 וקאלן ג'ונס ו-4×100 מטר מעורב. במשחקים האולימפיים בבייג'ינג (2008) זכה ב- 3 מדליות, שתיים מהן זהב. ליזאק הוא גם אלוף ושיאן המכביה ל-100 מ' חופשי, ואף הדליק את לפיד המכביה ה-18.

אל ליזאק יצטרף כאמור גם השחיין לני קרייזלברג, שגם הוא יהודי-אמריקאי, אלוף אולימפי בעל 4 מדליות זהב: אלוף עולם ושיאן עולם במשחי 100 מ' גב. קרייזלברג הוא גם אלוף ושיאן מכביה ל-100 מ' גב והשתתף במכביה ה-16.

"אנחנו שמחים מאוד על הגעתם של ג׳ייסון ליזאק ולני קרייזלברג, אלופים אולימפיים, למכביה 2017", מספר לשוונג רואי הסינג, מנהל אגף הספורט ודובר המכביה", זה כבוד גדול עבורנו שהם מגיעים ארצה לקחת חלק פעם נוספת במכביה. ביחד עם אנתוני ארווין והשחיינים הישראלים הבכירים בריכת השחייה תקצף ותרעש. בהמשך יהיו הפתעות נוספות, לא רק בבריכת השחייה".


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג