בסופ"ש: תחרות הקריטריון האולימפי האחרונה בשחייה

נבחרת ישראל בשחייה ערכה אתמול (חמישי) אימון ראשון ברומא לקראת תחרות "שבע הגבעות", המהווה את תחרות הקריטריון האולימפי האחרונה לפני המשחקים האולימפיים של טוקיו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת ישראל בשחייה ערכה אתמול (חמישי) אימון ראשון ברומא לקראת תחרות "שבע הגבעות", המהווה את תחרות הקריטריון האולימפי האחרונה לפני המשחקים האולימפיים של טוקיו. 28 נבחרות משתתפות תחרות מלבד ישראל, עבור מרביתן מדובר בתחרות קריטריון גם כן, מה שמבטיח רמה גבוהה ביותר בבריכה בבירת איטליה.

איתי גולדפדן וכריס פיצ'וגין שייאבקו על ה-100 חזה בתחרות ברומא | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

בנבחרת ישראל ישנם מספר שחיינים ושחייניות שיחפשו את הבטחת המקום בטוקיו – גל כהן גרומי (100 פרפר ו-200 מעורב אישי), אביב ברזלי (200 גב), בר סולובייצ'יק (800 חופשי) ולאה פולונסקי (200 מעורב אישי), דניס לוקטב (200 חופשי), דניאל נמיר (200 חופשי) ויעקב טומרקין (200 מעורב אישי, כאשר לעומת השאר הוא השיג את הקריטריון הבינלאומי בשני משחים שונים, מה שעשוי להספיק לו לטוקיו).

כמו כן, יינעלו המאבקים על הכרטיסים למשחי השליחים. במוקד, המאבק על ה-100 חזה אשר עשוי להעניק מקום בנבחרת ה-4X100 מעורב מיקס בין איתי גולדפדן לכריס פיצ'וגין, כמו גם המאבקים להבטחת המקום בנבחרות ה-4X200 חופשי לגברים ולנשים.

מאמן נבחרת ישראל לוקה גברילו אמר לקראת התחרות: "השחיינים נראים טוב, הולך להיות מאוד מעניין, זה פורמט תחרות שונה מבעבר, כך שיש פחות מקצים בגלל הגבלות הקורונה, אבל הנבחרת נראית טוב. הם עשו את מה שהם היו צריכים לעשות בווינגייט ועכשיו זו כבר תחרות לשחיינים קשוחים. להגיע לכאן כדי להתחרות אחרי האליפות זה מורכב, אני בעיקר אהיה מרוצה לראות את השחיינים מוכיחים שוב שהם ברמה הגבוהה כאן".

סגל נבחרת ישראל לתחרות הם: אביב ברזלי, איתי גולדפדן, דריה גולובטי, מירון חרותי, יעקב טומרקין, גל כהן גרומי, דניס לוקטב, מיכאל לייטרובסקי, דניאל נמיר, בר סולובייצ'יק, לאה פולונסקי, רון פולונסקי וכריס פיצ'וגין. שלושה שחיינים ישראלים נוספים הלוקחים חלק בתחרות: איתי גורביץ', מארק חינאווי ואלכס לבד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג