בן שטרית עלה לגמר אליפות העולם באבו דאבי, חצי גמר לפיצ'וגין

נבחרת ישראל בשחייה המשיכה הבוקר (שני) את הופעותיה באליפות העולם בבריכות קצרות באבו דאבי, עם העפלה לגמר של איתן בן שטרית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתן בן שטרית | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

לכל ידיעות השחייה שוונג

נבחרת ישראל בשחייה המשיכה הבוקר (שני) את הופעותיה באליפות העולם בבריכות קצרות באבו דאבי, עם העפלה לגמר של איתן בן שטרית במשחה ל-400 מעורב אישי עם שיא ישראלי לנוער והעפלה נוספת לחצי גמר של כריס פיצ'וגין במשחה ל-50 חזה.

איתן בן שטרית | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

בן שטרית בן ה-18, עבורו מדובר באליפות עולם ראשונה בקריירה, קבע זמן של 4:07.55 דקות, שיפור של יותר משתי שניות לשיא הנוער שהיה שייך לאולימפי רון פולונסקי, יותר מ-6 שניות שיפור לשיאו האישי ומקום שני בהיסטוריה של ישראל אחרי השיאן לבוגרים גל נבו. הגמר של בן שטרית ייערך הערב ב-17:25.

פיצ'וגין, שגם עבורו זו אליפות עולם ראשונה, קבע במוקדמות ה-50 חזה תוצאה של 26.74 שניות אשר הקנו לו את המקום ה-15. חצי הגמר שלו ייערך גם כן הערב, ב-17:08 שעון ישראל. עוד הבוקר, דניס לוקטב קבע שיא אישי שלישי בתחרות, הפעם במשחה ל-100 חופשי, עם 47.86 שניות ומקום 24 כללי, מרחק חצי שנייה מחצי הגמר. מתן רודיטי זינק למשחה 1,500 חופשי, קבע 15:05.05 וסיים במקום ה-18.

כריס פיצ'וגין | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג