בלעדי לשוונג || הושגה פשרה בין איגוד הטריאתלון לבין הקטינה שתבעה אותם – האיגוד ישלם

לשוונג נודע, כי שנה וחצי לאחר שנפסלה זכייתה בטריאתלון אשקלון 2014, הושגה פשרה בתביעה בין הקטינה לבין איגוד הטריאתלון והעומד בראשו - כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טריאתלון תל אביב

לשוונג נודע כי נחתם הסכם פשרה בין איגוד הטריאתלון לקטינה (השם שמור במערכת ובשל גילה לא ניתן לפרסם את שמה) שהתלוננה כנגד העומד בראשו יובל חץ, בעקבות אירוע שהתרחש בטריאתלון אשקלון ב-13 ליוני 2014. כתב התביעה כלל תביעת לשון הרע, פגיעה בפרטיות ופרסומים אסורים נגד קטין.

כזכור, בטריאתלון זה ניצחה הקטינה במקצה המיני ספרינט לגילאי 14-15 שהתקיים לצד אליפות ישראל, אך נפסלה בתואנה של כניסה לשטח ההחלפה לאחר התחרות שלא בחלון הזמן המותר. היא הגישה ערעור על הפסילה שלה, אך הוא לא התקבל על ידי ועדת הערעורים. במהלך טקס חלוקת הפרסים עלתה הקטינה לבמה על מנת להסביר את עמדתה והורדה, לטענתה בכוח, על ידי יו"ר האיגוד יובל חץ. להגנתם טענו בזמנו באיגוד הטריאתלון באמצעות מנכ"ל האיגוד שי כרם, כי הם מאשרים כי היה עימות קולני בין חץ לקטינה על במת הטקס. בהמשך, אף פרסם יו"ר האיגוד יובל חץ, מאמר עמדה נגד הקטינה באתר האינטרנט הרשמי של איגוד הטריאתלון – מאמר שהוסר רק בחלוף ימים רבים.

כמו כן נודע לשוונג, כי כשנה וחצי לאחר המקרה הגיעו הצדדים להסכם פשרה, אותו אישר בית משפט השלום בתל אביב כפסק דין. עוד נודע לשוונג, כי חלק מרכזי בהסכם הפשרה הוא תשלום של עשרות אלפי שקלים מאיגוד הטריאתלון לקטינה ולעורכי דינה.

תגובת איגוד הטריאתלון כפי שנמסרה על ידי מנכ"ל האיגוד שי כרם: "הפשרה הושגה בגישור מבלי שמי מהצדדים מודה בטענות האחר, ולכן לא נוכל להתייחס לפרטיה. נאמר רק כי היות והיתה מעורבת בעניין חברת ביטוח הנושא הסתיים באופן שהאיגוד לא שילם לתובעת דבר".

בהמשך לתגובה זו נשאלו על ידי שוונג השאלות הבאות:

שאלת שוונג: האם מדובר בביטוח של האיגוד או ביטוח נושאי משרה? האם נדרשתם לשלם השתתפות עצמית ואם כן כמה?
תשובתו של מנכ"ל האיגוד שי כרם: "התיק מתחילתו טופל על ידי חברת הביטוח של האיגוד במסגרת ביטוח דירקטורים (נושאי משרה) של איגוד הטריאתלון ואכן היתה דרישה להשתתפות עצמית של האיגוד בסך של 5,000 דולר (5,000 דולר פלוס מע"מ שהם 22 אלף שקל, מ.ש). במסגרת הפשרה נקבע כי גם על הצד השני לשלם סכום כסף ליו"ר האיגוד יובל חץ".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מה קרה הגיב:

    למה האיגוד צריך לשלם על המעשים של יובל חץ כלפי נערה צעירה? חץ משלם בעצמו?

    1. סרח הגיב:

      למה שוונג צריכה לפרסם כל פלוץ שכותב תגובה?

  • רק יובל חץ לראשות האיגוד הגיב:

    רוצים עוד 4 שנים סוערות, רוצים תביעות, רוצים כתבות מכפישות על הטריאתלון בישראל רוצים לבזבז את הכסף על שטויות מבית י. חץ. רוצים אגו והתנהלות שערורייתית. רוצים עוד 4 שנים עם חץ !

    1. זה שאיכפת לו הגיב:

      במידה ויובל חץ היה צריך לשלם מכיסו את הוצאות העורך דין כ100.000 ₪ ,הוצאות בית משפט וכל האגרות עוד כ20,000 ש"ח , הפיצוי לקטינה עוד כ… מי יודע כמה? בטוח שיובל חץ היה מתנצל מראש ולא מגיע לזה בכלל.
      אבל שיש טיפשים שהולכים איתו כי יש להם טובות הנאה, חברים וסתם מלקקי תחת זה מה שקורה.
      הגיע הזמן להחליף את כל ההנהלה הנוכחית, בעצם לפי הרשימה הם לא ממשיכים איתו בכל מקרה.
      להחליף את מלקק התחת הזה שיי כרם, לשלוח את הגזבר העורב השחור מהיכן שהגיע.
      חוץ מנזק לא עשו כלום.
      אפסים.

  • מנקי הגיב:

    שכחתם לציין שהקטינה הועמדה לדין בפני ועדת המשמעת של איגוד הטריאתלון, בגלל ההתנהגות שלה באירוע, ושם היא הושעתה מכל פעילות למספר חודשים וגם נרשמה לה אזהרה. אביה, שנכח בדיון הסכים שהיא לא התנהגה כמו שצריך (אף שלא היה באירוע עצמו).

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג