בלעדי – הישג לענף הטריאתלון בישראל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יריב זרביב

&nbsp

עוזר מאמן נבחרת הטריאתלון של ברזיל, אדוארד פינקלשטיין, יאמן טריאתלטים ישראלים במסגרת פנימיית הספורטאים של מכון וינגייט. פינקלשטיין, יהודי כשר שקיבל לפני שנתיים הצעה לאמן את נבחרת ברזיל, חזר לישראל אחרי געגועים לאנשים בה




אדוארדו פינקלשטיין, ספורטאי יהודי מברזיל, עלה לישראל לפני כשנתיים וחצי. בצעירותו בברזיל היה משקיע את מרב שעות היום באימונים לקראת תחרויות טריאתלון במרחק קצר אולימפי והגיע להישגים טובים, אך לאחר כמה זמן עבר להתחרות בתחרויות למרחקים ארוכים של איש הברזל, ומאז גם החל לאמן.

כאשר עלה לישראל הוא התחבר למועדון ספורט הסבולת "אנדיור", שם עבד כמאמן במשך שישה חודשים עד קבלת טלפון ממאמן נבחרת הטריאתלון של ברזיל, שביקש ממנו להיות עוזר המאמן שלו. פינקלשטיין כמובן לא יכל לסרב להצעה וטס חזרה לברזיל. במשך כל התקופה בה שהה עם נבחרת ברזיל שמר על קשר הדוק עם רן שילון ממועדון אנדיור, ובחודשים האחרונים אפילו חלק עם שילון את געגועיו לישראל.

הישגיו של פינקלשטיין הם בלתי רגילים, הוא הצליח להכניס שלושה טריאתלטים ברזיליים לאולימפיאדת בייג'ין, היה אחראי על תחום השחייה והריצה של הבוגרים וגם היה למאמן הראשי של הנבחרת הצעירה.

מתנה מבורכת לענף הטריאתלון בישראל

רן שילון, דמות מוערכת בענף הטריאתלון בישראל, גילה בחודשים האחרונים שישנם הורים אשר מעונינים לרשום את ילדיהם לפנימיית טריאתלון בצרפת. בזכות הגעתו של המאמן הברזילאי הוא הצליח לשכנעם להשאיר אותם בישראל.

איגוד הטריאתלון השתכנע גם הוא והבין את הפוטנציאל הטמון כאן, ויחד עם מכון וינגייט פתחו כיתה נוספת בפנימיית הספורט במכון, שתוקדש כולה לענף הטריאתלון. שישה תלמידים צעירים – חמש נערים ונערה אחת – ילמדו בביה"ס בשפיים ולאחר יום הלימודים יתרכזו באימונים האינטנסיביים של המאמן מברזיל במכון וינגייט – מרגיש כמו ניחוחות של הצלחה.

"אם אני מסתכל על מקומות אחרים בעולם הספורטאים הבכירים מתאמנים בצוותא וזה יוצר מסה קריטית שבו כולם מרוויחים. עד היום, בישראל הספורטאים התאמנו באופן עצמאי, ההרגשה שלי כאן היא שכולם עומדים להרוויח", אמר רן שילון.

שנת הלימודים תחל כבר ב- 1 לחודש ספטמבר 2008, כאשר המטרה היא, ליצור בפעם הראשונה מסגרת אימונים בענף הטריאתלון, ברמה גבוהה כל כך בארץ. הנערים והנערה ימשיכו להתחרות בקבוצות שלהם כרגיל, רק את האימונים יעבירו במתקנים של מכון וינגייט, למען יגיעו להישגים גבוהים.

&nbsp



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג