בלסינג אפריפה השלים דאבל, קרבות מרתקים בגובה ובמשולשת

אליפות ישראל באתלטיקה ננעלה, כשהספרינטר מנצח גם ב-200 מטר, אך בתוצאה פושרת יחסית. דניאל פרנקל חזרה להתחרות, רומי טמיר שברה שיא אישי נהדר וגם גיא מרגלית, אילנה דורפמן וסיון אוירבך ניצחו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בלסינג אפריפה | צילום: Maxim Dupliy

אליפות ישראל באתלטיקה ננעלה אתמול (שני) באצטדיון גבעת רם בירושלים. אחרי היום הראשון, היום השני של התחרות היה מעט מרווח יותר, אך גם בו קיבלנו כמה רגעי שיא מעניינים. במוקד גם הפעם היה הספרינט, כשבלסינג אפריפה היה אמור לתת תצוגה אחרונה לפני אליפות העולם בריצת ה-200 מטר החזקה שלו. אולם אפריפה סבל קצת מרוחות פנים וצד במהלך הריצה ועצר את השעון על זמן פושר יחסית אליו, 20.63 שניות. דאבל אליפות ישראל יחד עם ה-100 יממה לפני כן, אך עם שאיפות לזמן טוב יותר בבודפשט.

בספרינט המקביל לנשים קיבלנו דאבל נוסף, כשאילנה דורפמן ניצחה עם 24.21 שניות. גם אצלה הזמן מעט איטי ממה שקיוותה, ייתכן שוב בגלל התנאים על המסלול, אך היא מסכמת אליפות מוצלחת במיוחד מבחינתה.

מי שהרשימה במיוחד גם מבחינת התוצאה הייתה רומי טמיר, שניצחה עם שיא אישי נהדר בקפיצה לרוחק, 6.24 מטר, שיפור של 14 סנטימטר לשיאה הטרי והיא מסיימת לפני האלופה מהשנה שעברה נועה לוי. גם עבורה היה זה דאבל אחרי הניצחון בקפיצה המשולשת, בהיעדרה של חנה קנייזבה מיננקו.

רומי טמיר | צילום: Maxim Dupliy

בקפיצה לגובה נשים קיבלנו קרב מעניין בין ורוניקה צ'יינוב האלופה מהשנה שעברה לבין שיאנית ישראל דניאל פרנקל, שחזרה להתחרות אחרי לידת בתה. בתום פינג-פונג על ההובלה, צ'יינוב קטפה את הזהב ושמרה על התואר שלה עם 1.78 מטר, 3 ס"מ יותר מפרנקל וסנטימטר אחד מתחת לשיאה האישי.

בקפיצה המשולשת לגברים קיבלנו פייט אדיר בין גיא מרגלית לבין גל סיני. סיני, ששיאו האישי הקודם נקבע כשהיה בן 17, הראה יכולת נהדרת עם שיא אישי חדש של 15.48 מטר והוביל בבטחה בתחרות, אלא שבקפיצה האחרונה גיא מרגלית קבע תוצאה נהדרת של 15.69 מטרים בדרך לניצחון דרמטי. התוצאה של מרגלית אמנם טובה גם משיאו, אך בשל רוח מעל המותר (+3.0 מ/ש) התוצאה לא תיחשב לשיא אישי.

נועה לוי הוכתרה בפעם השלישית (ושנה שנייה ברציפות) לאלופה ב-400 מטר משוכות , כשעצרה את השעון על 59.06 שניות. אצל הגברים, עומרי שיף (לידר ירושלים) גם הגן על התואר שלו והוכתר שוב לאלוף ישראל, תוך כדי שהוא קובע שיא אישי חדש 50.77 שניות. שיף גם קבע שיא אישי ב-200 מטר מעט לאחר מכן עם 21.26 שניות, אך מכיוון שעשה זאת מגמר ב' לא זכה במדליה בריצה זו.

נועה לוי | צילום: Maxim Dupliy

עוד אמש, סיון אוירבך השלימה דאבל, ואחרי שזכתה ב-1,500 מטר, היא הוכתרה לאלופת ישראל גם ב-800 מטר עם 2:08.35 דקות. אצל הגברים נדב הדס (אתלטי הנגב) הוכתר לאלוף ישראל עם 1:55.41 דקות. לב סקוריש (מכבי ת"א) הוכתר לאלוף ישראל בקפיצה במוט שנה שנייה ברציפות עם 4.90 מטר. יבגניה זבולוטני הוכתרה לאלופת ישראל ביידוי פטיש עם 53.82 מטרים. יהב אדיר קטף את הזהב אצל הגברים עם 54.54 מטרים. מנחם מענדל חן הוכתר לאלוף ישראל בהדיפת כדור ברזל, פעם ראשונה בקריירה, עם 15.94 מטרים. מרגריטה דורוז'ון הוכתרה לאלופת ישראל בהטלת כידון עם 49.70 מטרים.

סיון אוירבך | צילום: Maxim Dupliy



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג