בליגה של הגדולים: מארו טפרי מצטרף לקבוצה הבינ"ל NN Running

לצד קיפצ'וגה ובקלה: המרתוניסט הישראלי הוחתם באחת מקבוצות הריצה הטובות בעולם, בה חברה כיום גם לונה צ'מטאי-סלפטר. טפרי אמר לשוונג: "שמח ומתרגש מאוד להיות חלק מהקבוצה הזאת, שנמצאים בה האתלטים הכי טובים בעולם"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מארו טפרי | צילום: צלמי שוונג

המרתוניסט הישראלי מארו טפרי מצטרף לקבוצת הריצה המקצוענית הבינלאומית NN Running Team, כך הודיעה הקבוצה רשמית היום (רביעי). המשמעות מבחינת סגן אלוף אירופה והשיאן הישראלי היא כניסה ל"ליגה של הגדולים", שכן בקבוצה יחד איתו כמה מהשמות המוכרים ביותר של עולם הריצה כיום, כולל שיאן העולם והאלוף האולימפי הנוכחי אליוד קיפצ'וגה.

טפרי הוא המרתוניסט הישראלי השני שמצטרף לקבוצה שבסיסה בהולנד, אחרי מדליסטית אליפות העולם לונה צ'מטאי-סלפטר, ויחד עם השניים נמצאים בה בין היתר גם האלוף האולימפי ושיאן העולם לשעבר קנניסה בקלה, האלוף האולימפי ב-5,000 ג'ושוע צ'פטגוי, שיאנית ואלופת העולם ב-10,000 לטנסבט גידיי, שיאנית העולם ב-10 ק"מ כביש ילמזרף יהולאו ועוד.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NN Running Team (@nnrunningteam)

מדובר מבחינת המרתוניסט הישראלי בשדרוג משמעותי, הן מבחינת מעמדו בעולם והיוקרה, והן מבחינת המעטפת הארגונית שתקיף אותו. טפרי אמר לשוונג לאחר ההודעה הרשמית: "אני שמח ומתרגש מאוד להיות חלק מהקבוצה הזאת, שנמצאים בה האתלטים הכי טובים בעולם. אני מקווה להמשיך להתקדם ולייצג את המדינה שלי ואת עצמי בכבוד".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג