בלוג ישראמן || "בעולם האמיתי להזדמנות שנייה קוראים מחר"

אריאל אגרון עם בלוג אישי לקראת הישראמן בו הוא ישתף אותנו באימונים ובחוויות שלו לקראת תחרות איש הברזל של ישראל | בלוג 01 בסדרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אריאל מסיים את הישראמן בשנת 2020 | צילום: אסף אגרון

להרשמה לישראמן 2023

חזרה לישראמן על פי עקרון העיפרון – בלוג מסע לקראת הישראמן

1. החידוד הוא הכרחי

כדי שהעיפרון ימשיך להיות יעיל, הוא זקוק לחידוד מעת לעת. זה קשה, זה כואב, זה בטח לא נעים. אבל זה הכרחי כדי להמשיך לכתוב את הסיפור.

הייתה לי עונה מצוינת, עם אליפות הארץ בקטגוריית גיל שלי באשדוד, ביצוע מוצלח בגן שמואל החם, שלישי כללי בדואתלון ת"א והשתתפות במכביה. עונה מצוינת, עד המלא בטבריה. שם כנראה היה אירוע ה"חידוד" שלי.

אמנם היה כואב וקשה אבל גם חשוב. ממנו החלטתי, יחד עם המאמן, להפיק כמה לקחים משמעותיים ולהמשיך לכתוב את הסיפור שלי השנה במקצי החצי והאולימפי. מקצים שאני מאוד מאוד נהנה בהם בגלל האהבה שלי לעבוד בדופק גבוה.

החלום הגדול (פרק חשוב בהמשך) הוא עדיין לחבר תחרות מעולה באיש ברזל מלא יום אחד וזה עוד יקרה, הפרק הזה ייכתב, יש לי גם חשבון פתוח עם ה-226 של הישראמן… אבל לשנה הקרובה אני "מתחדד" למרחקים הקצרים והבינוניים ולכן בישראמן הקרוב אני אתחרה, לראשונה בשבילי, במקצה החצי. סקרן לראות מה יצליח לכתוב העיפרון שלי במקצה הזה.

הזכות לתקן קיימת והיא שלנו | צילום: גבריאלה פפרמן

2. מדי פעם צריך למחוק טעויות, בשביל זה קיים מחק בצד השני

בעולם האמיתי להזדמנות שניה קוראים "מחר", הזכות לתקן קיימת והיא שלנו. אנחנו רק צריכים להיות אמיצים וחזקים מספיק כדי לקחת אחריות על הטעויות שלנו ולממש את הזכות לתקנם. בסופו של יום, אנחנו גם לומדים בדיעבד שהם בעצם לא היו טעויות, אלא שיעורים.

בישראמן האחרון שלי ב-2020 וגם בטבריה לפני כחודש עשיתי כמה וכמה טעויות. לבוש שגוי וזמני החלפה ארוכים בשטחי חילוף, תזונה לקויה בשגרה, מנוחה (מוחלטת) ארוכה מדי של יומיים לפני בוקר הזינוק ועוד. איזה מזל שיש את הדבר הזה "מחר" כדי לתקן ולנסות שוב, ממקום חכם ומנוסה יותר.

הפעם, אשאר בחליפת טריאתלון מההתחלה ועד הסוף (ב-T1 אלבש רק על החליפה חולצת רכיבה ארוכה חורפית שאוריד אחרי זה ב-T2), אשים יותר דגש על פחמימה בשגרה ואדע לשמור על טונוס גבוה בשרירים גם בימים האחרונים שלפני הזינוק וה-D day.

אי אפשר למחוק את מה שהיה בטבריה (גם, בשביל מה?) אבל כן אפשר להפיק לקחים ולהשתפר. כשלון הוא את החפירה של מטרה ארוכת טווח.

3. אתה, יחד עם העיפרון שלך, האחראיים הבלעדיים לגורל שלך

אתה כותב את הסיפור של עצמך. אין את מי להאשים או להטיל עליו אחריות. אתה, יחד עם העיפרון שלך, האחראיים הבלעדיים לגורל שלך.

בנוסף, בכל מקום שאתה מגיע אליו, תשאיר כיתוב חיובי. "אני הייתי פה, ועשיתי כמיטב יכולתי להיות טוב". רק אני אחראי לאיך יילך בזינוק של הישראמן ב-27 לינואר 2023. למרות המעטפת התומכת והמסגרת הסופר מקצועית שאני נמצא בה, בסוף, בים האדום אני אשחה לבדי ואת נטפים אטפס בעצמי, בלי המאמן. רק אני אחראי לאיך אבצע ומה תהיה התגובה שלי לכל התרחשות וטוויסט בעלילה שיקרו, ויקרו. במסלול הישראמן תמיד יש הפתעות ואני אעשה כמיטב יכולתי לבצע ולקחת הכל בטוב.

4. העיפרון בתהליך תמידי של התקצרות

הכל זמני, שווה לזכור את זה בשביל להישאר עם פרופורציות נכונות. אין מה לקחת דברים טובים או רעים בצורה רצינית או אישית מדי. הכל עובר בסוף, שום דבר אינו קבוע ובדיעבד תמיד מנצח לקחת דברים בקלילות והומור.

העיפרון אולי מתקצר, אבל דרך הסבולת היא דרך ארוכה מאוד. תרתי משמע. אפילו מקצה החצי שאמנם הוא רק חצי אבל ייקח כ-5 שעות של עבודה בדופק גבוה.
תענוג. איזה כיף יהיה!

"דרך הסבולת היא דרך ארוכה מאוד" | צילום: אנה לב

5. החלק הכי חשוב בעיפרון הוא הבפנים

כך גם אנשים, כאשר הם מצליחים או נכשלים חיצונית, מכל בחינה שלא תהיה, החלק שהם בעיקר צריכים לשמור עליו, להמשיך לטפח ולשפר, זו הפנימיות.

אני לא יודע מה יקרה בישראמן הקרוב עוד חודש, אני רק יודע שזו תהיה חוויה מטורפת וחתיכת סופ"ש של שיעורים חדשים. וזה מה שחשוב. קליימקס נוסף בסיפור ההרפתקאות הזה שאנחנו כותבים לעצמינו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג