בלוג חי || דיווחים יומיים מאליפות אירופה בשחייה ~ היום השלישי

סיקור יומי עם עדכונים בזמן אמת היישר מאליפות אירופה בשחייה וגם מה קרה במוקדמות הבוקר ומה צפוי היום בערב - היכנסו להתעדכן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Web

 

דיווחים חדשים מפורסמים בתחילת כתבה

לכל הכתבות מאליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות

במוקדמות ה-100 מ' חזה לנשים, חמש בנות ירדו מ-1:06 דק' בדרך לחצי הגמר. עמית עברי בחרה לא לשחות במוקדמות הבוקר, כנראה כדי לשמור כוחות לקרב על המדליה בגמר ה-100 מ' מעורב אישי הערב.

ב-50 מ' חופשי לגברים, יבגני סדוב הרוסי, אנדרי גובורוב האוקראיני ומרקו אורסי האיטלקי עלו ראשונים לחצי הגמר. התוצאה האחרונה שהקנתה מקום בחצי הגמר היתה 21.85 שניות. למרבה הצער, שלושת הישראלים אור סבטיה, זיו קולונטרוב ויהב שחף שחו זמנים של 22.1 עד 22.2 שניות ולא עלו לחצי הגמר.

קטינקה הוסזו הובילה בפער עצום על יתר הנשים בהעפלה לגמר ה-200 מ' גב כשקבעה שיא אליפות חדש של 1:59.95 דק'.

שלושה שחיינים (אדם פיטי, גידריוס טיטניס ומרקו קוך) ירדו מ-57.5 שניות בדרך לחצי הגמר ב-100 מ' חזה. איתי דה לה וגה הוביל מבין הישראלים אבל היה רחוק כשנייה וחצי מכרטיס לחצי הגמר.

שיא הישראלי של קרן זיבנר ב-200 מ' פרפר בזמן של 2:10.05 דק', לא הספיק להביא אותה לגמר הישיר. פרנציסקה הנטקה הגרמנייה ולארה גראנז'ון הצרפתייה הובילו את הדרך לגמר, שהעפלה אליו דרשה תוצאה של 2:08.2 דק' ומטה.

צפוף מאד ב-200 מ' מעורב אישי לגברים. העולים במקומות 2-8 לחצי הגמר בהפרש של שנייה אחת ביניהם. יתרון קטן מלפנים לפיליפ היינץ הגרמני שהעפיל ראשון. יעקב טומרקין היה הישראלי היחיד שעלה לגמר עם 1:55.27 דק'. אחרי המדליה של אמש, גל נבו לא הצליח לייצר שוב את המהירות הנדרשת כדי להעפיל לגמר וסיים ב-1:56.09 דק', מרחק 0.7 שנייה מהגמר. תום קרמר נתן משחה לא רע עם 1:56.64 דק'.

במשחה השליחים 4 כפול 50 חופשי לנשים, העפילה הרביעייה הישראלית לגמר מהמקום השישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג