בין ספורט לספורט בחזית ההי טק

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג





כמה אלופי עולם יש בישראל? לא הרבה אולם מאתמול אפשר להוסיף עוד אחד לרשימה. ירון כהן (44) רץ ותיק בעל הישגים ברמה מקומית עשה הסבה בשנים האחרונות למקצוע חדש: אקוואטלון, שהוא בעצם טריאתלון ללא מקצוע האופניים נתמך על ידי איגודי הטריאתלון הרשמיים ובראש בראשונה על ידי ה- ITU – ארגון הטריאטלון הרשמי. האקוואטלון הקלאסי הוא 2.5 ק"מ ריצה, 1 ק"מ שחיה ו-2.5 ק"מ ריצה. ירון מצא את הפשרה במקצוע הזה עקב ריבוי תאונות הרכיבה על אופניים.





פחות מ-33 דקות ב-10 ק"מ סיים ירון במרוץ הרצליה





לפני שנה התחרה ירון לראשונה באליפות העולם בלוזאן שוויץ והגיע למקום שישי בקטגורית גילו. השנה אליפות העולם היתה באיצטפה מקסיקו. לאור לקחי השנה שעברה עבד ירון כל השנה על השחייה ועל המעברים. התחרות הינה קצרה אך מאוד תובענית, כל טעות קטנה אינה ניתנת לתיקון. השנה ירון היה מוכן מאוד ותוצאות הריצה שלו גם השתפרו מאוד . לדוגמה במרוץ הרצליה האחרון ירון ירד מ33- דקות בריצת 10 ק"מ, ריצה שהיוותה טסט אחרון לפני מקסיקו. שבוע לפני התחרות נפצע ירון בריצת הרים והיה חשש לביטול כל הנסיעה. ירון התגבר ונסע עם הכאב. התחרות במקסיקו הייתה ביום שבת 12 למאי. ירון הגיע ראשון בקטגורית הגיל 45-50 בתוצאה מעולה של 34:56 וזכה בתואר אלוף העולם. ירון הקדים את המתחרה אחריו בכמעט 5 דקות!. ירון גם שני בקטגורית 40 ומעלה, כלומר ההישג הוא יוצא דופן בטיבו.



ירון כהן יצא לתחרות בחסות חברת הסטאראפ הישראלית Velingo המפתחת טכנולוגיות חיפוש מתקדמות באינטרנט באווירת ה Web 2.0. אייל שטייניץ, סמנכ"ל בחברת Velingo, מחדד את התוכן העמוק בין ספורט והצלחה אישית לדבריו "יכולות בענפי ספורט אינדיבידואלים מהווים נתבח חשוב באופיו של הספורטאי. מצאנו בירון דמות אשר שאפתנותה מעוררת השראה לכל הבאים עימה במגע", "מבין מספר ספורטאים בחרנו בירון משום שאנו מוצאים בו ביטוי מלא למילא מקצוענות, הניזונה מערכים אישיים מאוד מיוחדים".





ירון הקדים את המתחרה אחריו בכמעט 5 דקות!





אייל אשר בעברו היה אלוף ישראל ברכיבה באופני הרים (2003-2005) מציין את הזיקה הרבה של חברת Velingo לספורט. "ראשית מנכ"ל החברה שלנו ניקי הינו ספורטאי קצה בריצות מרתון. מנהל הפיתוח שלנו עומר הינו רוכב אופני הרים מושבע ובכלל משרדינו מרוהטים כ"ידידי ספורט", יתר העובדים בחברה פעילים ברמות הממוצעות.



נוסיף ונציין כי ניקי ואייל רואים את התמיכה בירון כתרומה ישירה לכלל הציבור העוסק בספורט בישראל. לדבריהם "היה חשוב לנו לתרום להצלחה של ירון גם ברמה האישית וזאת כי אנו רואים בו שגריר בוגר ויציב בעל ערכים ספורטיביים המהווים דוגמה לכל העוסקים בספורט".

מדברי ירון כהן ניתן להבין כי השילוב של הפעילות הגופנית לצד עיסוק בטכנולוגיות מתקדמות הוא מרתק. נדרש תכנון רב ופתיחות בשעות הפעילות זאת בכדי להגיע להגשמה עצמית. אנו בחברת Velingo מאחלים לירון בהצלחה בהמשך דרכו ומקווים שיביא כבוד רב למדינתנו.





אלוף עולם תוצרת בית





לאתר התחרות 2007 Aquathlon World Championship לחץ
כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג