בחור זהב: בלסינג אפריפה אלוף העולם ב-200 מ' עד גיל 20

האצן הישראלי בלסינג אפריפה רשם הלילה הישג בעל ממדים היסטוריים לאחר שניצח בגמר 200 מ' באליפות העולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בלסינג אפריפה לאחר הניצחון המרהיב | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

כך זה קרה: איך הפך בלסינג אפריפה לאלוף העולם?

 

האצן הישראלי בלסינג אפריפה רשם הלילה הישג בעל ממדים היסטוריים לאחר שניצח בגמר 200 מ' בתוצאת שיא אליפות חדש לאחר שקבע 19.96 שנ'. התחרות שהתקיימה בקולומביה הייתה עבור אפריפה קרקע מצוינת להישג הבלתי מובן הזה והוא שיפר את השיא ישראלי לאחר שסיים ראשון בחצי הגמר באליפות העולם לנוער U-20 עם תוצאה מצוינת של 20.17 שנ'.

המתחרה העיקרי של אפריפה היה לטסיל טבוגו שהוביל עד 50 מ' לסיום, אבל אז הוא פתח מבערים ונצמד לטבוגו וניצח אותו ב-6 אלפיות השנייה בלבד כאשר הוא שולח את החזה קדימה. רק לאחר פוטו פיניש שארכה מעט זמן הוכרע כי אפריפה מישראל הוא אלוף העולם ב-200 מ' עד גיל 20.

צ פ ו | בלסינג אפריפה ומאמנו איגור בלון בראיון לאחר הזכייה (צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה)


"אין לי מילים. אני ממש מתרגש. לא ציפיתי בכלל לזה. בטח לא בפורום כזה", אמר בלסינג אפריפה בהתרגשות בראיון לאחר הזכייה, "לא תיארתי לעצמי שאגיע למעמד כזה. זה היה החלום שלי ואני שמח שזה התגשם. אני מאוד מאושר. אין סיכוי שאני אצליח לישון. לא צפיתי בכלל שאהיה ברמה כזאת, לרדת מ-20 שניות זה עולם אחר ואף אחד לא דמיין את זה. גם פודיום, גם לרדת מ-20 שניות וגם אלוף עולם זה חלום שנהפך למציאות, זה לא נתפס בכלל".

איגור בלון מאמנו: "כיוונתי לאליפות הזאת לפודיום, אבל בלי מספרים. לא ידענו איפה נוכל לסיים אבל ככל שהתקרבנו לאליפות וראיתי שכל מה שתכננו יוצא לפועל, אז כל הסיפור הפך לאיך להגיע בריאים וחזקים בנפש ועברנו את המבחן הזה. מה הלאה? נגיע לאליפות אירופה ושם נדבר".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג