בוקאיו מלדה וסלאמוויט באיולין-טפרי הם אלופי ישראל ב-10,000 מ'

ערב מלא הפתעות היה באליפות ישראל - הנה התוצאות של המנצחים בגברים ובנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

באליפות ישראל ב-10,000 מ' ניצחו הערב (חמישי) בוקאיו מלדה (הפועל עמק חפר) וסלאמוויט באיולין-טפרי (מכבי תל אביב). מלדה ניצח בתוצאה 28:20.08 דק' ועבורו זהו שיא אישי חדש. במקום השני היה זה גירמה אמרה (הפועל אתלטי אורן השרון) שסיים בתוצאה 28:21.27 דק' ובמקום השלישי היה זה שמואל אבוהאיי (אתלטי הסמטה) שסיים בתוצאה 28:24.62 דק'. "אני גאה להיות אלוף ישראל ב-10,000 מטר. זה רגע מאוד מרגש עבורי, אמשיך לעבוד קשה", סיכם את ההופעה שלו מלדה לאחר הריצה.

פודיום גברים | צילום: מקסים דופליי, באדיבות איגוד האתלטיקה

באיולין-טפרי ניצחה בנשים בתוצאה 31:43.72 דק' וגם לה זהו שיא אישי חדש. במקום השני הגיעה כרואן חלבי (מכבי חיפה כרמל) שסיימה בתוצאה 34:24.97 דק' ובמקום השלישי הגיעה ולריה לרמן (לידר ירושלים) שסיימה בתוצאה 37:56.28 דק'. לונה צ'מטאי-סלפטר שגם זינקה לתחרות פרשה לאחר כ-4,000 מ' בשל כאבים בירך ימין. "אני מתרגשת וגאה להיות אלופת ישראל, עשיתי ריצה טובה ועכשיו הפנים קדימה", ציינה בשמחה באיולין-טפרי.

פודיום נשים | צילום: מקסים דופליי, באדיבות איגוד האתלטיקה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג