בונים מסורת: ההרשמה ל-TRI כנרת 2024 נפתחה!

אחרי ההצלחה בתחרות הקאמבק של טריאתלון כנרת, המסורת נמשכת גם בשנה הבאה ותיערך ב-19 באפריל 2024, עם מקצים מסופר ספרינט, דרך אולימפי ועד לחצי איש ברזל. הנחות לנרשמים לישראמן ולחברי איגוד הטריאתלון, מהרו להירשם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תחרות טריאתלון (למצולמים אין קשר לכתבה) | צילום: צלמי שוונג

אחרי ההצלחה הגדולה של TRI כנרת, תחרות הטריאתלון הגדולה שנערכה ביום שישי שעבר, אנחנו שמחים לבשר כי התחרות חוזרת לשנה נוספת וההרשמה ל-TRI כנרת 2024 יצאה היום (ראשון) לדרך באופן רשמי והתחרות תיערך ב-19 באפריל 2024!

טריאתלון כנרת היא אחת התחרויות הוותיקות והאהובות בארץ, אולם בשנים האחרונות לא נערכה באופן קבוע. השנה, לקחה חברת שוונג על עצמה את ניהול והפקת האירוע, שכלל שלל מרחקים מסופר ספרינט לצעירים, דרך ספרינט ואולימפי, ועד לחצי איש ברזל, כאשר במקצה הספרינט לעילית ובחצי איש הברזל התחרויות הוכרו כאליפויות ישראל לשנת 2023.

לחצו כאן למעבר להרשמה ל-TRI כנרת 2024

תחרות הספרינט לעלית הייתה מהאיכותיות ביותר שהיו אי פעם בישראל, כאשר כל הטריאתלטים הבכירים ומרבית הטריאתלטיות הבכירות לקחו חלק בתחרות. אצל הגברים ניצח האולימפי שחר שגיב בהופעה פנומנלית ואצל הנשים ניצחה אביב לוי והחזירה לעצמה את התואר. בחצי איש הברזל דן אלתרמן ואנטונינה רזניקוב השלימו דאבל, אחרי הניצחונות שלהם במרחק המלא בישראמן.

שחר שגיב מנצח ב-TRI כנרת | צילום: גיא דר

התחרות מהווה בין היתר גם הכנה לקראת תחרויות הקיץ שמתקיימות באירופה, וצפויה להוות מוקד משיכה למאות טריאתלטיות וטריאתלטים מובילים בכל קבוצות הגיל. לספורטאים שיירשמו לישראמן 2024/5 תינתן הנחה מיוחדת, כמו גם הנחה נוספת לחברות וחברי איגוד הטריאתלון. המסלולים המלאים למרחקים השונים נמצאים גם הם כבר עכשיו בעמוד המסלולים. אנחנו כבר לא יכולים לחכות, יום שישי 19/4/2024 להתראות בחוף צמח!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג